Noi contra noastra

Mananc branza topita cu sunca. Iar tu imi spui mie ca are E-uri. Eu iau felia de branza, o strang in pumn pana o smotocesc bine si apoi o indes in gura… Nu imi spune ca si cu ambalajul ar putea fi vreo problema. Ca iti voi raspunde ca respiri numai aer poluat… Iar maine te vei urca in masina si vei contribui la cresterea poluarii. Si atunci nu iti va mai pasa…
Stiai ca un chistoc de tigara aruncat la intamplare pe strada se dezintegreaza complet in aproape zece ani? Te intre eu… Nu, n-as baga mana in foc ca asta e durata, dar e un numar rotund si un interval de timp considerabil… Ceea ce pe tine te pune pe ganduri. Probabil… Stiai?

Cati copaci ai plantat la viata ta? si daca tot nu-ti pasa, zi-mi mie de e-uri… ca nici mie nu-mi pasa

“Am plantat multi pomisori, imi raspunzi tu, vrand sa pari viteaz. Din care multi au ajuns copaci… Teoretic…”

Da… Hai sa abstractizam acum. Mai teoretizam putin. Si mai numaram niste E-uri. Cacat…

Iti place soia? Ca acum douazeci de ani strambai din nas. Sau tu te pomenesti ca voiai mai multa soia??….

“Acum douazeci de ani stateam la coada la lapte si la oua la patru dimineata”

Da… Iar acum stai la cupoane de tratament la casa de pensii, cu talonul maica-tii, sperand sa mai iesi si tu din gunoiul tau cotidian si sa iti fluturi ostentativ gunoaiele pe meleagurile altora… Nu mai stai la lapte si la oua, ca laptele pasteurizat e oricum cancerigen, nu?…

Mai teoretizam putin. Mai numaram niste E-uri…

reviziut: 17.04.2010

21 Răspunsuri to “Noi contra noastra”

  1. Am ceva timp liber si m-am gandit sa (te) rasfoiesc.
    Cine e personajul… Tata ?😀
    Nu fumez, n-am masina… Pomi nu plantez… Deci sunt degeaba, ca nu fac nici rau, da’ nici bine. Si mai mananc si branza topita, asa, de ciuda.

  2. :))) Ma tin dupa tine, sunt pe urmele tale, dar teritoriul mi-e cunoscut… Norocul meu.

  3. Norocul tau ca nu ma las prinsa asa usor ! Si, ai sa fii surprins, teritoriul poate parea conoscut la prima vedere, dar cine stie ?

  4. Deci eu am scris blogul asta, da? Hatisurile lui sunt ale mele! In rest…

  5. OK, s-a facut, we have a deal ! Tu scrii, iar eu o sa-ti dau senzatia ca poti cunoaste toate hatisurile de pe-aici !😀

  6. Iar n-am inteles nimic :))

  7. Femeile astea…😀😀😀

  8. Bine ca nu am mai spus-o eu… Cu permisiunea ta, voi iesi din joc pentru urmatoarele cateva ore. Dar voi reveni mai incolo cu forte proaspete, paine… si sunca de Praga😉

  9. Intre timp enjoy the reading…

  10. Spor la… e vrei tu ! Am iesit si eu, cineva trebuie sa munceasca pe planeta asta !🙂

  11. Noroc cu tine. Sper sa ai spor. O felie de sunca de Praga?

  12. Gata pauza, maestre ? Cum nu, daca e de Praga, fie !

  13. Da, am muncit destul, draga domnita. Va rugam serviti ca e buna🙂

  14. …Ca si cum i-ai servi castraveti gradinarului. Da’ niste mic nu ai ?

  15. …Ca si cum i-ai servi castraveti gradinarului. Da’ niste mici nu ai ?

  16. Ca si cand ai fi la gratarul din piata… Nu am!

  17. Ca si cand ai fi la gratarul din piata… Nu am!😀

  18. Atunci sunt la fast-food-ul din colt. (asa conersatie interesanta de mult n-am mai experimentat ! :D)

  19. Azi mananc litere – nu sandwich-uri, nici mici, nici macar branza topita !

  20. Eu mananc litere zilnic. Si tot nu ma satur. Si nici de foame nu tin…

    Cre’ ca o sa mananc o varza pana la urma :))

  21. […] In loc de urari insa, va invit sa parcurgeti, daca aveti chef, prima mea insemnare, de inceput de blog: NOI CONTRA NOASTRA […]

Lasă un răspuns

