Static – natura moarta

Stau lungit pe canapea si te astept sa vii. Mana dreapta imi atarna inerta pe langa canapea si intre degete – eterna tigara, de asta data neaprinsa… M-am dat jos din pat la doua ore dupa ce a sunat ceasul. Mi-am facut in graba nesul meu de zi cu zi si m-am simtit deodata parca prea vlaguit pentru a ma aseza in fata calculatorului. Asa ca m-am trantit pe canapea…

Stau lungit pe canapea si te astept. Asa cum te-am asteptat si ieri, si alaltaieri. Asa cum te-as asteptat o viata intreaga parca. Lungit pe canapea… As da drumul la televizor, dar mi-e lene. As frunzari un ziar, dar nu a fost nimeni sa il cumpere… As da drumul la muzica, m-as uita la o stire – sa vad si eu ce se mai intampla in lume… Mi-as aprinde tigara… Dar mi-e lene.

In nemiscarea muta, nici ceasul nu mai indrazneste sa schimbe ora. Timpul a incremenit. Nu ma uit la ceas ca nu conteaza. Stiu oricum cat este ora, minutele si secundele sunt aceleasi mereu. Este ora nemiscarii mele, cand totul este etern si totul este relativ in acelasi timp.

Eterna este asteptarea mea… De ce nu vii?

M-am uitat destul pe pereti. Asa ca imi fixez privirea in tavan, macar mai schimb peisajul. Imi aprind tigara, asa cel putin va parea ca stau acolo cu un scop si nu dintr-o prea mare inutilitate. Cui va parea? Peretilor? Tavanului? Televizorului?… Mie??…

Nimanui. Incaperea nu trebuie sa ma inteleaga. Ea ma accepta asa cum sunt. Static. Nemiscat. Incremenit. Natura moarta…

Daca m-as minti pe mine insa, ar fi primul pas spre a-i face si pe ceilalti sa ma creada. Dinamic, activ, motivat, jovial, saritor… Da, cu mine ar trebui sa incep, pe mine ar trebui sa ma mint prima si prima oara.

Dar, oare nu asta fac? Nu ma mint singur deja de o viata intreaga? Oare nu ar fi mai bine sa schimb asta in loc sa continui sa traiesc intr-o minciuna continua?…

As da din mana a lehamite, dar… Mi-e lene.
Tigara a ars de una singura si scrumul s-a imprastiat pe jos.
Eu sunt in continuare nemiscat.

Stau lungit pe canapea si te astept. Te astept de o viata parca. Si probabil ca te voi astepta pana la sfarsit…

Unde esti? De ce nu vii?
Macar zi-mi… Vei veni?

3 Răspunsuri to “Static – natura moarta”

  1. Daca ea nu vrea sa vina, da voie altcuiva sa ocupe partea goala a canapelei…

  2. Scumpica Says:

    Eu nu am inteles cand ai aprins tigara. Sau e inca dimineata si am nevoie si eu de nesul ala….
    Sigh..
    Va venii.. si tu stii mai bine😉.

  3. […] postare am considerat-o o continuare fireasca la Static – natura moarta si la Tandretea unui nes – doua articole care mie unul mi-au placut mult dar care, fiind mai de […]

Lasă un răspuns

