6/49 SI MIRAJUL SCAPARII DIN SARACIE

Cand eram mic, jucam la loz in plic😀 Si mi se zicea ca am mana buna, pentru ca nu de putine ori trageam un loz castigator. Era 3 lei lozul si tot 3 lei era si castigul meu. Si mai alegeam un loz, care era insa evident necastigator.

Pe vremea aceea singurele campanii de marketing existente erau cele gen “Colorata maine-i gata”. Abia mai tarziu au aparut cele asa-zis evoluate: Nu dati banii pe prostii, luati banane la copii, trei cu numai zece mii!… Dar pot spune ca ai mei faceau astfel o adevarata economie cu mine: imi luau doua lozuri si plateau doar unul sau – altfel zis – imi cumparau doua lozuri la pret de unul…

“Sa ii dati sa joace si la LOTO”, ziceau vanzatoarele de lozuri de atunci, nu stiu insa nici pana azi daca sfatul lor se voia a fi bine sau rau intentionat. Cert este ca ai mei nu imi dadeau, iar eu eram doar un tanc de nici zece ani si nu imi permiteam sa-mi cumpar singur atatea numere, cele sase norocoase mai exact…

Pe atunci nu intelegeam insa de ce nu castig mai mult din lozurile mele, iar raspunsul oferit de ai mei “Pentru ca nu trebuie sa castigi mai mult, trebuie doar sa cumperi mai mult…” nu ma multumea si chiar ma intriga de-a dreptul.

Au trecut anii si am inteles… Acum premiile puse in joc sunt tot mai mari, salariile celor de la Loteria Nationala am auzit ca ar fi si ele de top, sunt uneori pana si cozi la casieriile si am inteles o data in plus…

Saracia noastra este tot mai mare. Disperarea de a nu avea ce sa punem copiilor pe masa este si ea tot mai mare. Si atunci ne agatam ca inecatii de un pai, de mirajul imbogatirii peste noapte si al scaparii de saracie…

Pentru ca suntem tot mai saraci si nu deranjam pe nimeni cu saracia noastra.

Peste 9,5 milioane de Euro este marele premiu la tragerea de azi si oare cati romani isi pun sperantele in el?

8 Răspunsuri to “6/49 SI MIRAJUL SCAPARII DIN SARACIE”

  1. Scumpica Says:

    Hm… stiam eu ca in fiecare saptamana castig.
    Asta pentru ca nu joc. Ma gandesc ce sa-mi cumpar din banii aia. Ma ajuta cineva?!?

  2. 🙂 da, si eu pateam exact la fel la loz in plic. Foarte frustrant, dupa speranta pe care ti-o trezeste primul loz, sa te gasesti cu un al doilea loz necastigator in palma…
    Si mi-am amintit cum am vrut odata sa joc la loto si, cand colo am jucat la pariuri sportive. Era pentru prima data, si nici macar nu mi-am dat seama, pana ce tipa de la ghiseu nu s-a uitat ciudat la mine aruncandu-mi priviri de sarcasm amestecat cu superioritate savanta.

  3. bl000g Says:

    Scumpica, si cati bani ai economisit astfel?

    ixtab, deci e o adevarata stiinta a jocului, mai ales la pariurile sportive😛

  4. Da clar! Nu te poti avanta asa in domeniul asta fara un training prealabil, cursuri indelungate de formare si fara sa fi trecut examenul de statistica😛

  5. bl000g Says:

    si sa nu mai vorbim de teoria probabilitatilor pe care am facut-o (cred) cu totii in liceu, dar despre care eu unul recunosc ca nu mai stiu decat ca exista…

  6. Scumpica Says:

    Cat costa un bilet? Ca sa pot face socoteli.

  7. bl000g Says:

    Nu stiu🙂

  8. Scumpica Says:

    Uff!!! Nici macar asta!

Lasă un răspuns

