NO COUNTRY FOR OLD MEN

In cele din urma am stat de vorba. O ora sau o jumatate de ora. Sau poate nici macar. Nu conteaza. Ca doar si timpul este relativ pana la urma. Nu?

Am discutat si ne-am clarificat. Si am spus amandoi ce nu ne convine.

Am gasit compromisul care sa ne multumeasca pe amandoi si nu ne-am mai certat…

Imi este dor de vremurile cand eu eram iubitu’. Tanjesc sa ii mai spun si eu – macar o data – iubita… Inainte ne era dor cand eram departe unul de altul. Acum imi este dor si cand este langa mine. Inainte ne declaram amandoi dorul. Acum imi musc buzele si il tin inchis in mine. “Pupa-ma”, imi zicea ea inainte. Si ne pupam si nu ne mai saturam. Acum ne pupam zilnic, inainte de a ne desparti. Imi doresc sa ne tinem in brate.

Imi doresc sa ne sarutam. Dar…

Dar acum nu o mai simt. Inainte mi se parea ca o simteam cand era langa mine. Si acum e langa mine…

Ar trebui sa ma multumesc cu ce am? Niciodata nu am putut. Acum cu atat mai putin, parca… Am imbatranit? Brusc? Ca asa ma simt. Batran… Garbovit… Nostalgic…

I WISH I WAS SPECIAL

SO FUCKIN’ SPECIAL

BUT I AM OLD

SO FUCKIN’ OLD

Mi-ar placea sa ma ascund. De tot, de toti si de toate. Si de mine… Mi-ar placea sa dispar. Dar unde?…

Nowhere to go

No place to hide

NO COUNTRY FOR OLD MEN

5 Răspunsuri to “NO COUNTRY FOR OLD MEN”

  1. catalinaletitia Says:

    Te poti ascunde intr-un lucru caruia sa i te poti dedica. De fapt, sa convertesti ceea ce simti acum in altceva. Stiu ca e ca dracu’ de greu. Si o dedicatie, pentru tine: http://www.youtube.com/watch?v=EDUUp0fltXQ

  2. Sa te ascunzi? Un bun subterfugiu pentru recunoasterea a ceva! Poate pana la urma sa fie si o solutie de compromis. Dar nu este o circumstanta! Asta este clar! Cea mai dureroasa chestie este singuratatea in doi. Atunci cand stii ce vrei sa spui dar nu o faci. Solutie? Nu sunt inca destul de inteleapta sa dau solutii dar mie imi plac oglinzile sparte…ce zici?:)

  3. Dispariţia nu este întotdeauna o soluţie. Dar, la nivel absolut, pur teoretic, cu toţii am vrea să facem asta. Cel puţin câteodată…

  4. nu stiu de ce cei mai multi tind sa schimbe locul, sa fuga atunci cand lucrurile nu le merg pe nici o directie!
    atat de des cunosc sentimentul…
    numai ca in timp am ajuns la concluzia ca nu e cea mai fericita solutie, ca dc trebuie sa confrunti anumite situatii le poti confrunta si aici si in alta parte la fel de bine…
    si desi teoretic stim cum stau lucrurile, practic…lasam de dorit..
    dar si de cele mai multe ori din teama de esec sau din lasitate, poate, nu suntem in stare sa facem niste schimbari in viata noasta…. e mai comod sa asteptam sa treaca si perioada proasta, ca pana la urma…
    Sadness flies away on the wings of time!

  5. Voi chiar nu intelegeti ca nu exista iubire vesnica?! Ca omul, prin natura sa, nu este o specie monogama? Ca orice relatie are un inceput, un cuprins si o incheiere?
    Cu cit cunosti mai bine un om cu atit mai mult te aproprii de o fatala despartire pentru ca dispare misterul care ne hraneste dorinta….
    Nu mai simti fluturi in stomac cind te saruta? De ce? Pentru ca fluturii au o existenta efemera… Si atunci ce facem cu…nevoia noastra de…. fluturi?! Cautam alti fluturi?! …Alt sarut?!… Sau ne resemnam?!…Sau…?!

Lasă un răspuns

