Remember Rosia Montana? – Intr-o lume in care totul se vinde – II –

In curand s-ar putea sa ne intrebam cu toti… „Va mai aduceti aminte de Rosia Montana?”

Campania de promovare a exploatarii miniere cu cianuri a inceput… Voi incheia cu aceleasi cuvinte dintr-o postare anterioara.

Aveti grija ce semnati, sa nu aflati prea tarziu ca v-ati semnat singuri condamnarea la moarte!…

Rosia Montana se afla in Muntii Apuseni, judetul Alba si este cea mai veche localitate din Romania atestata documentar. Sfat: vizitati-o cat mai este inca pe harta!…

9 Răspunsuri to “Remember Rosia Montana? – Intr-o lume in care totul se vinde – II –”

  1. Cred că ai dreptate. Din păcate. Mi-aş dori să nu ai. Roşia Montană va rămâne doar amintire, de asta sunt sigur. Avem noi „darul” ăsta de a ne face ţara praf…

  2. Eu sper sa nu am dreptate. Si sa incepem sa ne trezim, cat inca mai putem…

  3. calinhera Says:

    Din păcate, campania publicitară de acum e foarte reusită… Nu-mi dau seama cât de mult va conta asta. Înseamnă însă că în proiectul se investeste încă si mai mult decât până acum. Iar „decizia politică” asta asteaptă, o oarecare bunăvointă din partea opiniei publice.

  4. Am vandut aproape tot ce era de vandut din tarisoara asta .Stau si ma intreb daca am vandut tezaurul tarii,bogatia tarii,am pus la pamant economia tarii ,peste 10 ani oare va mai exista aceasta tarisoara sau o s-o vindem de tot cu granite cu tot?

  5. Secata de resurse, nu o va mai vrea nimeni decat cel mult ca loc de depozitare a deseurilor…poate…

    eu sper insa sa nu.

  6. Acolo e jale deja. Nu cred ca se poate mai rau…oamenii nu mai au de munca, multi au plecat din tara sa caute sa munceasca, e deja foarte tarziu. Nu stiu cat de periculos e proiectul asta, dar poate ca ar avea si parti bune…

  7. […] Remember Rosia Montana? – Intr-o lume in care totul se vinde – II – […]

  8. Diana.M Says:

    Nu este numai acolo situatia descrisa de @alexei..
    Ne miscam ?

  9. De acord sa ne miscam… Cum?

Lasă un răspuns

