Amor Tango – Por Una Cabeza – Flash back

Am scris aceste randuri ascultand tango. Incearca si tu sa le citesti ascultand la fel…


Te privesc in timp ce dormi. Intinsa pe burta, cu mainile stranse la piept sub tine si capul intors intr-o parte (sa nu te doara gatul!). Chip de inger… Un picior sta intins drept in timp ce celalalt, frumos indoit, parca s-a oprit brusc in mijlocul unei miscari imaginare. De balerina. Te-as saruta, dar buzele imi raman parca lipite. Ai muncit mult ieri, te las sa dormi. Te sarut in gand si privesc cu ochii mintii cum ti se arcuieste trupul in momentul in care imi mangaie buzele cu atingerea lui de matase. Esti nemiscata…

Mi-ai spus ca ma vei invata tango. Mai stii?…

Imi iau, la intamplare, o camasa din sifonier. Ma pregatesc sa plec la munca. Scarbit.

* * *

S-a dat jos din masina, s-a uitat in ochii mei si m-a intrebat… „O sa mai vorbim?””Nu.” Lacrimile ii curgeau pe obraji in timp ce inchidea portiera. Ne uitam tristi unul in ochii celuilalt in timp ce masina se punea nervos in miscare.

Ma mai intalnisem cu ea cu o saptamana in urma. Si ramasesem impresionat de mizeria ei. Atunci i-am dat o masa si la sfarsit a vrut sa isi cumpere un pachet de tigari. Nici bani de tigari nu avea… I-am lasat 5 lei.

Apoi am intalnit-o pentru a doua oara. S-a urcat in masina si am vorbit despre nimic. Am oprit la o gura de metrou si i-am dat 150 de lei. Se intorcea in satul ei natal sa isi vada baiatul din flori. Si-a deschis portofelul gol in fata mea si mi-a aratat o poza: “El e Dragos. O sa ii iau jucarii de ei”… “Sunt banii tai. Nu trebuie sa imi dai mie socoteala…”

S-a intamplat cu un an in urma. Nu stiu ce m-a facut sa imi amintesc acum. Si nu stiu nici de unde atata generozitate si atata bunavointa din partea mea. Probabil ca acum nu as mai reactiona la fel. Dar nu bunatatea a fost cea care m-a determinat atunci sa fiu astfel. Nu poate sa nu ma impresioneze insa suferinta celor din jur. Parca se sufera prea mult in lumea asta, a noastra. Si nu imi spune ca sunt un om bun. Pentru ca nu sunt!…

Pe ea am intalnit-o numai de doua ori…

* * *

Ma urc in masina si ma pregatesc sufleteste sa ma impotmolesc si in traficul acestei dimineti.

Inainte de a pleca te-am mai privit inca o data prin usa ramasa intredeschisa. Mi-ai spus ca ma vei invata tango. Mai stii?…

Inchid portiera si te mai privesc o data. Te indepartezi in pasi gratiosi de tango. Imaginea e tulbure insa…

Eu plec la munca. Si imi este somn. Tu ce faci?…

7 Răspunsuri to “Amor Tango – Por Una Cabeza – Flash back”

  1. Scumpica Says:

    Sunt oarecum impresionata.
    Nu de asa zisa bunatate, nu de trafic… sau mai stiu eu ce. Sunt impesionata ca vrei sa inveti tango!:)

  2. Super ! ca de altfel toate povestioarele tale pe care , sincer, le citesc cu mare placere.
    Ai un stil unic .

    • Lorena, merci. Toti avem stilul nostru unic. Ma bucur ca al meu iti place. Despre stilul tau nu pot spune decat ca este deosebit si ca voi reveni mereu cu mare placere pe blogul tau. Si mi se pare ca nu am spus destul…

  3. poate nu esti bun, dar ma misca felul in care privesti femeia… e fascinant…. majoritatea barbatilor n-ar fi in stare sa simta ceea ce tu ai reusit si sa scrii…

    iar asocierea cu tangoul lui Al Paccino ( magistral!) … nu mai am cuvinte….

    • Merci pentru cuvintele frumoase. Despre majoritatea barbatilor nu sunt insa in masura sa ma pronunt si – cu permisiunea ta – nici nu o voi face. Si sa nu uitam ca in spatele tastaturii putem fi oricine… Oricum, ma bucur ca iti place ce scriu😉

  4. ea`si vede`n continuare de portia binemeritata de somn visand la tine😀
    ( trebuia sa scot si eu filmul sa`l mai vad o data.)
    o zi faina sa ai !

Lasă un răspuns

