Blogu’ lu’ Marean: “De cand ma scol pana ma culc si cand dorm gandesc”

Lipsa de punctuatie din declaratia maestrului este datorata preluarii intocmai de la sursa. Pentru ca se poarta…

Vanghelie vrea sa isi faca blog. Blogu’ lu’ Marean, nu va fi insa unul banal, ci o “gandire complexa” manifestata nu in ultimul rand in timpul somnului. Cu aceeasi ocazia, domnia lui a declarat ca are pachet cu toti politicienii asa-zis importanti. Eu unul mi-am cumparat recent carti de canasta. Sic, am doua pachete!

A cumparat noua carte a lu’ fostu’ sau sef, Adrian Nastase – “Blog’n roll”. Pentru ca poate. Si tot pentru ca poate isi va face si dumnealui blog.

Semn ca vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atata.

13 Răspunsuri to “Blogu’ lu’ Marean: “De cand ma scol pana ma culc si cand dorm gandesc””

  1. Orice s-ar spune, Vangheloblogu va avea un trafic imens, care i-ar putea aduce posesorului niste banuti frumosi. Ceea ce probeaza din nou, daca mai era nevoie, ca in Romania prostia face toti banii…

  2. Orice dovada suplimentara e binevenita… Mai vrem!

    Eu cred ca se va chema Vanghelog, Vanblog sau Vangog😀 Si recunosc, as prefera ultima varianta.

  3. Acuma, am si io o nelamurire , tu pentru care virgula ii faci reprosuri lu Marean?! Aia dintre… sau aia dintre….?!

    crezi tu ca mai mult de 1- 2% din cititorii de bloguri observa chestiile astea subtile cu antepunerea temporalei la care nu se face in mod osebit referire?!
    Pe bune, tu crezi ca pe oamenii care isi culeg informatiile de pe net ii trece frisonu de oripilare cand remarca incalcarea normelor de punctuatie in asemenea grade de subtilitate?!
    Cred ca 99% nici macar nu clipesc.
    Pe urma Vangog „a zis” sau „a scris” asta?!

    Si sa nu te superi pe nestiinta mea , dar uite am si eu un frison aia cu „nu in ultimul rand”, de pe textul tau, nu trebuia intre virgule?!..

  4. Deci, da. Lipsa virgulei dintre… nici nu o remarcasem. In ce priveste „nu in ultimul rand”-ul meu… Da. Din nou🙂

  5. Ma si vad venind de la munca, apasand pe butonul laptop-ului si asteptand cu nerabdare sa vad ce a mai scris Marean pe blog. Motivatia ar trebui sa fie amuzamentul, in loc sa citesc 10 mail-uri funny, citesc un blog; dar totusi, daca incep sa ma enervez? Daca incep sa vad virgule, puncte, „pe-uri” din „pe care” lipsa si mai stiu eu ce mai vede mintea mea, oricum nu prea citita si nici prea culta? Concluzionand, prefer sa citesc alt fel de blog-uri…

  6. Felix-Gabriel Lefter Says:

    Deci, eu, pe persoana fizica care este, ma simt indignat de astia care se da ca au scoala mai multe ca mine, care am facut eu eu in sectorul 5 mai multe pentru scoale decat au facut ei – s-a inteles?
    E astia de se dau telectuali si e saraci vai mama lor, da io sunt primar si-o sa fiu si mai mare in tara asta, pe persoana fizica, pha, si-o sa vina toti telectualii sa-mi pupe mana.:)

  7. Felix-Gabriel Lefter Says:

    E buna ideea. Sa-i facem noi blog lu’ Vanghelie Marean, ca, daca ‘si l-ar face el, n-as crede ca el l-a facut. Cred ca scrie doar cand iscaleste. Mda… Cam asta e tara. O meritam sau nu?

  8. Foarte faina ideea. Contact mail😉

  9. Felix-Gabriel Lefter Says:

    OK!
    Hai s-o facem! Poate ne si imbogatim pe criza asta:)

  10. astept raspuns mail pt a-ti putea da coordinatele blogului

    http://mareanblog.wordpress.com

  11. Felix-Gabriel Lefter Says:

    DAT RASPUNS PE BLOG

Lasă un răspuns

