O fatza comuna…

Imi cer scuze fata de cei scrupulosi in ceea ce priveste limba si mai ales scrierea, dar am optat pentru „tz” tocmai pentru a se intelege inca din titlu ca fac referire la partea corpului care apare in poza din buletin…

De-a lungul timpului, multa lume m-a intrebat: „Nu esti fratele Ioanei?”, „Nu tu esti baiatu’ lu’ Popescu?”, „Unde te-am mai vazut ca sigur te stiu de undeva?”, „Ce mai face fata aia (aici se pot alege cateva nume la intamplare, ca nici eu nu mai stiu care au fost) ca v-am vazut saptamana trecut impreuna”…

Fratilor, nu! Nu sunt nici baiatu’ lu’, nici fratele lu’, nici macar verisori nu suntem….

„Vai, dar ce semanati!…”
„Da, stiu, am o fatza comuna.”😀

Daca la inceput eram putin incurcat si nu stiam ce sa raspund oamenilor cu zambet cald care ma tot confundau cu nu mai stiu care X sau Y, treptat am inceput sa ma enervez si sa ii sperii pe sarmanii binevoitori cu „fatza mea comuna”…

Mi-am dat seama insa ca greseam. Ca zambetul cald al celor care ma confundau se transforma brusc intr-o privire piezisa. Asa ca am renuntat la replica aceea studiat plictisita si am inceput sa zambesc si eu amabil „Nu’s eu”.

Punctul culminant a fost cu destul timp in urma la Valea Regilor, o cafenea in Bucuresti. Eram cu cativa amici la o bere si o narghilea si chelnerita care ne servea mi-a spus: „Vai, dar ce bine semanati cu fratele meu!… Nu doar la fatza, ci si la cata cafea beti… ” Eram, cred, la a treia ceasca de cafea cand mi-a zis asta. Si am mai baut vreo doua ca sa nu o dezamagesc pe sarmana femeie.

Fratele ei murise de aproximativ o luna…

Sa bem!

10 Răspunsuri to “O fatza comuna…”

  1. AndraBlack Says:

    E cu apropo la faptul ca am zis eu ca semeni cu arabul meu? :-)) Rautateo!!!:-)

  2. Rautate?… Nu, nu… Nu eu😛

  3. AndraBlack Says:

    Marmotica ce zicea?:-D

  4. s-o intrebam?🙂

  5. Da, să bem pentru feţele comune… De ce-mi sună aşa de cunoscut tot ce ai scris? Dar mă uit în oglindă şi-mi dau seama…

  6. pai… poti sa rezolvi usor confuzia, le arati oamenilor buletinul sau pasaportul…
    adica alora de rea credinta care nu inteleg ca nu tu esti ala!

    Oricum sa stii ca noi toti nu suntem noi insine de multe ori…
    Nu ai vazut de cate ori zice omul: „Nu imi vine sa cred ca m-am purtat asa, ca am facut asta. Eu am zis asa ceva ?! Eu am facut asta?!Parca nu eram eu!”
    Deci, nu-i de nici o mirare ca suntem altii…
    Mereu aceiasi, si totusi altii…deh…

    • Ha!… Pai sigur… Sa le arat eu buletinul ca sa stie sa imi vina si la usa, intrebandu-ma „Ce-ti mai face unchiu/bunicul/verisoara/sora/calu’?”…

      Exclus😀

  7. Ciudat, stau si ma gandesc ca nu am patit niciodata asta cu necunoscuti; doar am o colega de serviciu cu care ma mai confunda lumea cand imi indrept parul. Imi imaginez ca la un moment dat poate deveni frustrant, dar stii, nu sunt nici genul de om care sa spuna asa, din senin cuiva.. vai ce semanati cu X sau cu Y… no way.

Lasă un răspuns

