Mi-a placut!…


L-am gasit pe un blog si mi-a placut. Despre mesajul transmis ar fi foarte multe insa de spus, asa ca – nestiind cu ce sa incep – nu voi spune nimic.

Uite-asa, raman si eu impartial ca tot romanu’!…

7 Răspunsuri to “Mi-a placut!…”

  1. adi4streetcore Says:

    1.videoclipul asta e facut de un prost care amesteca toate lucrurile .
    pe cine vrea sa votam pe isus ???

  2. Nici chiar asa… Eu mai intru pe http://www.saccsiv.wordpress.com cand vreau sa mai vad pe ce lume traiesc. E documentatie la greu acolo…

  3. Sigur ca da. Nu poate fi totul limpede. Ar fi prea simplu…

  4. Îmbinăm documentaţia cu propaganda şi iese de-o mixtură interesantă…

Lasă un răspuns

