Pazea! Suna telefonul!… Va mint eu pe dumneavoastra?

In sfarsit… Chiar suna!… Semn ca oamenii traiesc si duminica. Oare cine o fi?

– Buna ziua. De la PNL Sector 6 suntem. Domnul X?
– Da, chiar el.
– Ati fost astazi la vot?
– Da, mint eu cu nerusinare.
– Da? Ati fost? ma intreaba, neincrezatoare, duduia de la celalalt aparat, de parca ar avea in fata ochilor listele de alegatori de pe circumscriptie.
– Da, doamna. Am fost!… raspund eu cu indignare.

In toamna, ma tot sunau de la biroul de campanie al Elenei Udrea. Da, duduca blonda, de iaste ministrul al turismului. Sa imi spuna ce programe avea dumneaei pentru acelasi sector, caci in acelasi sector candida si ea. Si sa ma intrebe cum mi se pare.
– Nicicum, venea raspunsul meu implacabil. Nu ma intereseaza campania electorala…
– Si nu vreti sa ne intrebati nimic despre aceste programe?
– Nu, domnisoara. raspundeam eu convins de tineretea vocii.

Bai, PSD-ule! Tu de ce nu suni?
Se aud pasi duduind pe hol si se deschide, brusc, usa de la camera…
– M-a sunat de la munca. Trebuie sa fiu la doua acolo… Imi faci si mie o gura de cafea?
Astazi scap usor. Normal ca iti fac…

Na! ca nici telefonul nu mai suna…

5 Răspunsuri to “Pazea! Suna telefonul!… Va mint eu pe dumneavoastra?”

  1. Si mie mi-a sunat astazi telefonul… din acelsi motiv.

  2. E clar… Suntem in aceeasi baza de date.

  3. scoate ti telefonul din priza !!! lasa ti fax ul !

  4. a era sa uit, precizarea ….sapunul fax…la baie !!!

  5. Asa o fi.

Lasă un răspuns

