De la prima la ultima… BULA

Social-democratii ocupa primul loc in preferintele romanilor la alegerile europarlamentare. Potrivit sondajului INSOMAR, PSD a obtinut 30,8% din voturi, urmat de PD-L cu 30,5%.

Pe urmatoarele locuri se claseaza PNL cu 16,7%, UDMR cu 8,9%, PRM cu 7,2% si Elena Basescu, candidat independent, care a obţinut 3,5% din voturi.

PNTCD are 1,4% din voturi, Pavel Abraham – 0,6%, iar Forţa Civică – 0,4%.

Studiul a fost realizat de INSOMAR la ieşirea de la urne, pe un eşantion de 28.803 de persoane. Marja de eroare teoretică este de +/-1.5 %.

Sursa: realitatea.net

* * *

Sediul PRM

Lume putina, dar veselie mare. Gata, dom’le! Ne-am tras europarlamentari. Dar nu uitati catelul.

VC Tudor nu vrea sa discute cu nimeni pana nu duce mancare cainelui din curte. „Haideti sa il hranim pe Dan Diaconescu, e cainele ala din spate, asa il cheama, Dan Diaconescu Direct!”, spune Tudor si, urmat de o persoana care cara cateva plicuri cu hrana pentru caini, se duc sa dea de mancare patrupedului.

Gigi Becali nu sii poate stapani satisfactia provocata de vestea unei potentiale imunitati. Cu o mana in sold si un picior mai în fata, cu camasa larg deschisa lasand sa se vada un lant de aur la care atarna o cruce, declara triumfator presei: „Acum n-or sa mai poata astia sa il aresteze pe Gigi Becali!”.

Despre Elena Basescu ne spune Vadim:”Uite o fata plina de succesuri, esecele sunt la altii…Clujul capitala culturala a Aradului, asa a zis!… Gramatica nu o mai invata la varsta asta…”

Pentru unii, asta poate fi ultima bula… de imunitate parlamentara. Pentru Elena Basescu va fi insa abia prima.

Sursa:  ziare.ro

* * *

Mi-a mai placut declaratia lui Marijean Marinescu din Evenimentul Zilei: „Becali si Vadim vor canta singuri în baie”, dar si un titlu din Cotidianul: „Romania pleaca cu circul la Bruxelles”.

In rest, numai de bine: S-a castigat marele premiu la LOTO 6/49. Ieri, in duminica alegerilor.

8 Răspunsuri to “De la prima la ultima… BULA”

  1. A mai trecut o zi de vot. Bine că s-a dus.

  2. Diana.M Says:

    Am incercat sa ascult, sa dau dreptate,sa inteleg , dar tot nu reusesc sa vad finalitatea acestui gest al meu, al nostru numit „vot”.
    Am ajuns la concluzia sa nu-mi mai pierd timpul(macar el a ramas al meu !).
    Si bulele mai pot face si poc ! Mai devreme sau mai tarziu. Important e varful care-l si in care se-nteapa . Si momentul „t” nu-l alegem decat noi.

  3. Consemnat:) per ansamblu nu suntem singurii cu pseudonationalisti trimisi in lume dar asta nu este o consolare….
    In rest? Numai de bine:)

  4. De ce sa nu avem curaj ? Daca am avut puterea sa ramanem aici, nu vad unde-ar fi problema ? Eu sper, sa mai am ocazia, din nou, de a-l alege pe „t”.

Lasă un răspuns

