„My name is Gigi. This is a sheep.”

„My name is Gigi. This is a sheep”. Becali: „Eu stiu engleza, o simt în mine. O mai repet putin, cam o lună şi gata”.

becali-oi-1-copy

Sursa: Gandul

Este cel mai citit articol de pe Gandul.ro.

El ne reprezinta in Parlamentul European. Noi l-am ales.

12 Răspunsuri to “„My name is Gigi. This is a sheep.””

  1. Ma intreb in ce parte a corpului o simte…

  2. Where is the Sheep ?

  3. Ei, Gigi… L-am urmărit mai devreme la Realitatea. L-a introdus Prelipceanu la mijloc. Gigi mai avea un pic şi scotea aburi pe urechi, se cam enervase…

  4. Vvvai, ce m-a amuzat postul asta…Sa stii ca il inteleg bine pe bietul Gigy.
    si eu o mai repet … dar eu sunt mai tuta decat Gigi , mi-am lasat un termen mai mare ca sa zic ca o stiu, cam in urmatorii 50 de ani estimez ca o termin de invatat…

  5. Nu tinem cont nici macar de rusine… Cum de mai respiram…

  6. Dar sa stii ca ne reprezinta. Si el, si Elena.

    Bine, nu ne reprezinta pe tine, pe mine, pe ceilalti comentatori de aici. Dar, la randul nostru, nici noi nu reprezentam Romania ca medie, in halul in care este ea astazi.

    Si nu o vom reprezenta vreodata in cursul vietilor noastre actuale.

    Pacat ca nu realizam asta si nu actionam ca atare (acum vorbesc ca sa ma aud si sa ma conving pe mine insumi🙂 )

    • Ai dreptate. Asta-i natia, nu noi suntem natia. Dar sa incercam – prin mijloacele noastre – sa schimbam ceva, parerea mea e ca suntem datori.

Lasă un răspuns

