Blogging & pitzi style – k kestie

Iar am dormit pana la pranz. A sunat mama sa vada ce fac ca altfel mai dormeam inca. Nu aveam niciun chef sa ma dau jos din pat. K kestie va zic

De alaturi se auzea hausu lui gagicamiu. Cica e portia de kultura pentru manelistul de deasupra.

Parca o aud pe maicmea in telefon – Mama, da’ tu nu te duci la scoala?
Iam zis ca am ore de dupa amiaza. Ce era sa-i spun? Ca am fost la petrecere la shreck si ca am baut pana tarziu si ca am un gust amar in gura ca vreau o cafea dar ca nu are cine sa mio faca iar mie mi-e lene?

Mai stau in pat si astept. De fapt nu astept nimic, doar mi-e lene. Urasc hausu lui gacicu meu, dar nici lui nu ii plac toanele mele. Ia ca poate il pacalesc si mio face el kfeaua.

Intre timp timp mai stau in pat si scriu la blog. La lap top ul primit luna trecuta. Casa stiti si voi prietenii mei ce mai fac.

Vreau sa merg la mare dar nam bani.

* * *

M-am asezat la calculator. M-am gandit sa scriu ceva inteligent. Dar nu mi-a trecut prin cap niciun gand pe care sa il pot incadra in aceasta categorie. Asa ca m-am plimbat prin blogosfera, dar dincolo de blogroll-ul meu obisnuit. Mult material, multa sursa de nesecata inspiratie… Asa ca asta am gasit, asta am scris.

Stiu ca radem cu totii (exceptiile confirma regula, nimic mai mult) de stilul pitzi. Si ne place sa ne distram cu subcultura pe care o intalnim la tot pasul. Asa ca am incercat sa scriu si eu ceva amuzant, poate place.

Eu am intalnit azi o pitzipoanca (am catalogat-o usor, dupa vestimentatie) pe care – daca mi-ar fi cerut – as fi dus-o imediat si la mare si la munte. Iar daca as mai fi rezistat as fi adus-o acasa sa mi-o fac nevasta.

Dar nu mi-a cerut nimic. Ce ti-e si cu mandrele astea…

9 Răspunsuri to “Blogging & pitzi style – k kestie”

  1. Nu ai activitate deloc. Esti ca o epava, acusi te vinde Basescu…

  2. nu duce pitzipoanca la mare… se ia…

  3. Asa’s. Curat epava. M-as naufragia in Vama in locul celei de s-a scufundat. Dar ar fi periculos… Oare s-ar gainatza toti pescarusii pe catargele mele?

    S-o duc doar la munte, ca poate se pastreaza?

  4. dar daca s-o da?

  5. E aer curat acolo, se conserva mai bine…

  6. Chiar ma luasem de ganduri cand am vazut articolul asta. Pentru ca e in contrast total si ca mod de exprimare si ca ortografie, cu ceea ce am observat ca scrii de obicei. Bine ca pana la urma m-am linistit. Iar cu pitipoancele, stai linistit ca nu noua or sa ne ceara ele ceva. Noi nu mirosim a bani !

  7. E cel mai citit articol de pe blog in momentul asta. Stiam eu ca place… cre co sancep sa scriu si eu mai mult asa. :))

    sio sa devin cel mai tare dintre blogari

  8. Da ma da:)) dar pentru asta trebuie sa ai si gradul ala de autosuficienta a pitzipoancelor:))) ce zici? te tine?:))sau nu ai luat in calcul asta?

  9. Deci mie mie suficient😀

Lasă un răspuns

