INGERI SI DEMONI

Orice om are un inger si un demon. Si amandoi – in felul lor -au grija de el. Eu mi-am cunoscut diavolul. Avea chipul unui om de patruzeci de ani. Chelie, cu doar cateva fire de par in crestet. Ochii mari adanciti in orbite, tristi…
– O sa ma futi?
– Eu? Nu, mi-a raspuns el zambind… Dar o sa tot fii futut, mi-a mai zis cu un inceput de ranjet…
– Si ingerul meu? am mai intrebat si el a inceput sa hohoteasca.
– Ingerul tau?? Care, din cati ai alungat?…
– Si eu?…
– Tu? si-a ridicat mana si a lasat-o imediat sa cada, asa, ca o lehamite parca.
A disparut atunci si nu l-am mai vazut vreodata…

3 Răspunsuri to “INGERI SI DEMONI”

  1. Poate ar trebui sa incerci ca la 40 sa nu ai ochii tristi…

  2. e de preferat ca , incetul cu incetul, sa`ti cunosti toti demonii.niciodata nu vei stii care te mai pandeste la urmatorul colt😉

  3. Poesis, incerc🙂 Daca-mi permiteti rectificarea… La 31😀 Dar multa lume ma intreaba „Doar atat?”… Recunosc.

    Alex`andra, dar oare cati or fi?

Lasă un răspuns

