Amar strain – am salvat Vama Veche

La sfarsitul saptamanii trecute m-am simtit strain in – probabil – singurul loc in care ma simteam mai bine decat acasa. Da, a existat un astfel de loc. Si am fost sa il revad dupa o pauza de aproape doi ani.

La sfarsitul saptamanii trecute am fost in Vama. In Vama Veche mai exact. Terasele alea multe de pe plaja in care se canta rock nu mai erau. Si oricat m-am zgait, nu am reusit sa vad decat un singur cort stingher pe toata plaja. Oamenii nu mai erau nici ei aceiasi.

Concluzie? E bine… Am reusit sa salvam Vama.

5 Răspunsuri to “Amar strain – am salvat Vama Veche”

  1. Trist… Unde sunt vremurile de altădată? Îmi aduc aminte cu mare plăcere de anii în care mergeam acolo. Da, am reuşit să salvăm Vama. De cei care chiar o meritau…

  2. „De cei care chiar o meritau…” imi place completarea ta, desi eu stiu cat o meritam?

  3. Concluzia : trebuie gasita (sau inventata) o alta Vama. Chiar nu mai e niciun loc salbatic, unde BMW-urile sa nu poata ajunge? Eu cred ca da.

  4. Nimic nu va mai fi la fel. Pentru ca nici oamenii nu mai sunt ;la fel. Vama e salvata in mintile nostalgicilor.

  5. Mi-ar placea sa fiu de acord cu Geocer, dar raspunsul lui Leo ma pune pe ganduri…

Lasă un răspuns

