Nu pot sa nu fiu de acord…

… Cu el:
giconet

4 Răspunsuri to “Nu pot sa nu fiu de acord…”

  1. Bineînţeles, este peste puterile omeneşti… Cînd îmi aduc aminte cum a spus odată că vocea lui se va face auzită şi de sub apă îmi vine să las baltă totul şi să mă duuuuuuc…

  2. Se va dezvolta auzul subacvatic, in conditiile dezvoltarii prototipului omului amfibion… Sa ramanem optimisti!

  3. si ce-ai zice daca omu’ asta cu cashcheta ajunge presul romaniei? evident ca tu n-ai nici o vina, eu n-am nici o vina, dar sunt atatia care-l simpatizeaza. am ajuns o tara cu o clasa politica penibila.

  4. Intotdeauna un popor are conducatorii pe care aii merita. Vei rade probabil, dar sa stii ca cei mai reprezentativi oamenii pe care i-am trimis in Parlamentul European sunt tocmai „circarii nosti dragi”. EBa, Jiji si VC sunt tocmai cei care tin prima pagina a presei din Romania, care fac ca ziarele sa se vanda. De ce? Nu neaparat pentru ca sunt ilari, cat mai ales pentru ca in ei se regaseste esenta noastra, a romanilor.

    Ei sunt deasupra legilor, noi suntem popor de haiduci.
    Ei vorbesc doar cu „agramaticalitati”, noi avem tot mai multi macar o facultate. Dar si ei o au sau daca nu inca, atunci cu siguranta ca o vor avea in curand.

    Facem misto de ei si facem mosto de noi insine. E trist, stiu, dar e atat de adevarat…

    In rest.. Ne mai lamentam si noi putin si asteptam sa vina cineva (Dumnezeu, poate) sa faca ceva si pentru noi.

    Refuzam cu incapatanare sa intelegem ca numai noi vom putea face ceva pentru noi…

Lasă un răspuns

