Vorbe de duh, vorbe celebre…

Azi am auzit-o pe prima. Si am promis ca „o pun pe blog”. Mi s-a oferit copyright-ul, dar nu pot sa mi-l asum… Asa ca o dam ca tot romanul, ANONIMA.

„Daca nu as fi facut sex in tinerete, as fi ajuns sa mor virgina.”

In drum spre casa m-am oprit si mi-am luat o bere. Sa bem pentru sarmanul caruia i s-a dat asa o replica. Dar sa bem si pentru sarmana care a rostit-o…

5 Răspunsuri to “Vorbe de duh, vorbe celebre…”

  1. Bună de tot… Să bem pentru sărmana făptură…

  2. Foarte buna!🙂 Sa fie primit!

  3. Cata profunzime… Iti dai seama cat a reflectat la destinul sau nefericit pana sa faureasca o asemenea vorba de duh ?
    Pe sistemul : am redevenit virgina de cand sunt cu tine.
    Inaltator !

  4. Hai noroc si la mai mare!:))) sau..mai..nu mai spun ca o dau in aratura:)))

  5. Deci, la aceasta postare nu voi raspunde la comentarii… Multumesc.

Lasă un răspuns

