EXCLUSIV IN ROMANIA: Gisele Bündchen, copiii si balosii – se zvoneste un zvon nou

gisele-bundchen (1)

Balos era un caine. Sau poate inca mai este, daca nu o fi dat vreo masina peste el. Si traia la tara. Sau poate inca traieste.

Intr-un sat uitat de Dumnezeu pe pamant, unde asfaltul nu a ajuns decat cat sa treci de tablita de intrare in localitate, sa te intorci si sa pleci. Sau sa nu te intorci si sa risti sa ramai.

Lui Balos, eu ii spuneam Catel. Asa le spun eu tuturor cainilor care sunt ai tuturor si ai nimanui. Indiferent de talie, blana, culoare, latrat, coada sau mai stiu eu ce alte caracteristici care i-ar diferentia intre ei. “Dar cum o sa ii spuneti Catel, domnu’? Asta se baleste numai el cat jumate din toti cainii satului”, mi-a spus cineva si l-a strigat scurt: “Balos!”, iar animalul s-a grabit a se gudura la picioarele celui care tocmai imi vorbise.

Balos era ditamai animalul si cam asta a fost povestea lui, atat cat am vazut eu din ea.

Gisele Bündchen nu are nicio legatura cu Balos. Sau – poate – are prin intermediul nostru. Eu unul salivam (abundent, pe cuvant) cand ii vedeam pozele prin diferitele reviste care imi cadeau intamplator in mana. Era pesemne, efectu’ Playboy…

Dar revista PEOPLE laseaza un zvon nou: Gisele s-ar putea sa fie gravida.

Dovezile sunt dintre cele mai pertinente. Pe langa poza de mai sus (se vede clar burtica, da?), mai avem declaratia unui apropiat – anonim, desigur – al fetei care spune ca de cand sta impreuna cu actualul ei (statut, nume etc. nu conteaza) se bucura foarte mult timp de acesta. In plus, o alta sursa sigura confidentiala a revistei PEOPLE spune ca tinerei potentiale mamici i-au placut intotdeauna copiii.

Acum cred ca e clar pentru toata lumea…

Ca fapt divers ar mai trebui sa mentionez ca stirea cu pricina este cel mai citit articol al revistei pe saptamana in curs, ca cel care a preluat articolul cu copy paste a avut ieri al doilea cel mai citit articol din topul wordpress de limba engleza (acum este pe 5) si ca pana la ora asta peste 170 de balosi si-au exprimat bucuria si felicitarile pentru fericitul cuplu.

Mai jos avem o poza cu Gisele asa cum imi placea mie de ea odinioara.
gisele_bundchen_036

sursa foto: http://streetknowledge.files.wordpress.com/2008/04/gisele_bundchen_036.jpg

10 Răspunsuri to “EXCLUSIV IN ROMANIA: Gisele Bündchen, copiii si balosii – se zvoneste un zvon nou”

  1. Frumoasă femeie… Mi-a plăcut cum ai adus întreaga povestire din condei, iar informaţiile despre Bălos sunt sarea şi piperul. Giselle devine mâncarea delicioasă. Pentru alţii, ha, ha!

  2. Pe zi ce trece tot stau si ma intreb: mai ratez multe?… Dar ma bucur ca ti-a placut de Balos.

  3. Si mie mi-a placut de Gisele pana cand am aflat ca io suge lui Briatore , si mi-am schimbat parerea despre ea !

  4. Din partea mea poate sa i-o suga si lui Boc :)))
    Nu cred ca frumusetea fizica are vreo legatura cu asta.

  5. Lui BOc nu pote , pentru ca nu poate sa se aplece asa de mult !😛

  6. N-ai de un’sa stii tot ce poate fata.😀

  7. Pai ea ar putea , dar cine plateste in cazul asta ?😉

  8. Tu, eu si altii :))))

  9. Boc e prea ocupata sa fu*a contribuabilul in perioada asta , asa ca nu cred ca o sa aiba timp !

  10. gadmadream Says:

    SE ZVONESTE…UN PLEONASM…:(

Lasă un răspuns

