Fairytale

5 Răspunsuri to “Fairytale”

  1. Ce să spun? Am urmărit Eurovisionul, extrem de curios, de altfel.Nu mi-a plăcut melodia… Plus că mi s-a părut că jocurile erau deja făcute…

  2. Eu am ramas cu un gust amar dupa finala din 2007, cand reprezentantii Romaniei au avut parte de o sonorizare de toata jena… Ce-i drept nici interpretarea romanilor nu a fost cea la care ma asteptam, dar scuza proastei sonorizari a fost destul de puternica (am adaugat si interpretarea de atunci de la Todomondo in postare).

    Oricum, criteriile de acordare a punctelor sunt cu totul altele decat melodiile interpretate. Balticii intotdeauna se vor vota intre ei, noi si moldovenii, intotdeauna, ne vom vota unii pe altii. Asta pentru da numai doua exemple, nu neaparat pe cele mai importante.

  3. Mie una mi-a placut Fairytale, avea ceva romantic si trist…

  4. Si eu cred ca norvegienii au castigat pe merit !

  5. Nu m-am uitat decat la votarea de la Eurovision de anul asta si nu prea stiu ce sa spun. Mai era parca o fata din Islanda care mi-a placut mie, din ce am apucat sa vad, dar da… Fairytale e o melodie draguta

Lasă un răspuns

