Hrana pentru cei ce vin

Si cica viata adulta este suma traumelor si frustrarilor copilariei. Ce cacat… Oare suntem traumatizati pe viata? Asa s-ar parea… Si cu cat inaintam in varsta cu atat ne fosilizam. Ni se impietreste sufletul si devenim incapabili de a mai simti ceva. “Ar trebui sa lasam copilul din noi sa traiasca”, zicea cineva… Adica ar trebui sa ramanem copii? Sa nu stim sa ne aparam de adulti niciodata? Si sa sfarsim calcati in picioare?… Probabil. Dar preferam sa supravietuim totusi si sa ne mineralizam o data cu trecerea timpului. Oare vom deveni hrana pentru generatiile urmatoare?

In ultimele trei seri am baut. Mi-a zis ea… E bine sa am pe cineva ‘in zona’. Ca altfel, cine mi-ar mai tine socoteala? Iar eu habar nu aveam, dar aveam pretentia ca nu sunt amnezic… Al dracului de amnezic…
– Bautul singur in miezul zilei e inceput de alcoolism.
– Din liceu am inceput sa tot incep…
– Posibil.
– Astept sfarsitul…
Sigur voi mai bea in seara asta si maine seara… Iar apoi ma voi opri. Ma voi opri?. Esti O DULCE!… Dar nu e nimeni sa auda.

Toti urlam de mama focului. Ne strigam disperarea. O aratam tuturor. Dar nimeni nu aude. Nimeni nu vede…

4 Răspunsuri to “Hrana pentru cei ce vin”

  1. Sincer să fiu, nu cred în legătura directă dintre înaintarea în vârstă şi împietrirea sufletului. Dar eu sunt un boem… Dacă băutul în miezul zilei este începutul alcoolismului, atunci unde intră băutul dis-de-dimineaţă? Oricum, dacă intenţionezi să laşi băutura, ai grijă să nu uiţi unde ai lăsat-o!

  2. „Si cu cat inaintam in varsta cu atat ne fosilizam. Ni se impietreste sufletul si devenim incapabili de a mai simti ceva.”

    E un mare cretin cel ce gandeste asa ceva. Sa faci diferenta intre fosila ce nu se poate misca si mintea ce zburda libera… Aici e marea provocare pe care nu o sesizeaza flecustenderii astia de doi lei…

    Cum dracu? Tocmai mie, cel care abia acum incep sa gust din mierea vietii, cel care abia acum ies din copilarie? Mie sa mi se spuna asa ceva?

    Mai, astia sunt cretini cu totii? Nu uita unde lasi bautura, vorba lui Cristi…

  3. AndraBlack Says:

    Stii depinde cine vrei sa auda! E o diferenta sa vorbesti la un spate intors ca asa a fost de la inceput si alta e sa vorbesti unuia/uneia care iti intoarce spatele dupa un timp in care i-ai vazut fata! Esti baiat mare …stii tu sa o iei inapoi pe calea nesului fara alchool pe langa! Sa fim noi sanatosi ,oricum o sa murim cu totii!😀 Hai fii cuminte si revino-ti pana si intr-un sfarsit sunt sigura ca poti vedea un inceput ,chit ca e inceputul sfarsitului! „Scuzati blazoanele dumneavoastra,bazoanele mele!”-Liceenii 2(parca!)

  4. Bautura o am in permanenta la indemana, ce naiba? O las, dar o las pe-aproape… :))

    Cretini or fi, nu stiu. Sau poate doar intelepti (ca doar nu s-or publica toti cretinii, zic si eu, nu stiu). Oricum filozofia cica ar fi una singura, depinde doar cine o scrie. Slava domnului ca eu nu o scriu, ci doar o citesc la altii si uneori ma minunez si eu.

    Andra, tocmai ca nu vreau sa auda nimeni. Daca as fi vrut sa ma auda cineva anume, i-as fi urlat in fata, nu mi-as fi asternut aici doar, cuvintele. Nu stiu cine cui intoarce spatele – ti-am mai zis ca eu pricep mai greu si trebe sa-mi desenezi -, dar in genere, eu sunt cel care fie pune punct, fie il determina pe celalalt sa puna punctul… Inceputul de sfarsit e continuu. Si merge bine in tandem cu fraza cealalta: „Se usuca si cade”. Amandoua sunt intre cliseele mele preferate. Si mai am un cliseu preferat. Asta e in engleza ca parca suna mai bine: „In the end, we all stand alone”…

Lasă un răspuns

