Iti multumesc, mi-e scarba – Ganduri de bun ramas

O ironie bine plasata doare de o mie de ori mai tare decat o injuratura… Stiam. Mi-ai zis-o si tu, mi-ai zis si ca ai fi preferat sa te injur… Nu as fi putut insa. Nu as mai fi fost eu.

Am fost penibili amandoi si poate ca inca mai suntem. Asta am spus-o si o gandesc in continuare. Cinic? Evident, cum altfel?…

Mi-a placut seara cand am iesit la terasa si ti-am spus ca relatia noastra nu functioneaza. Si ca vreau sa ii pun punct. Definitiv. Mi-a placut reactia ta. Mi-ai parut a intelege. M-ai aprobat. Ultimele doua, de dinaintea ta nu au fost in stare. Dar tu ai fost. Te-am admirat in acele clipe.

A doua zi cand m-am trezit, aproape de ora pranzului ce-i drept, m-am mirat putin. Pregatisesi pulpe de pui la gratar si cartofi wedges. Probabil pentru tatal tau, m-am gandit, dar nu m-a deranjat. Si ce daca eu le cumparasem? HaHa Ha…. Las’ sa aiba si omul ce manca, care e problema? Ca doar nu banii ne-or fi facut pe noi?…

Am gresit oare ca am fost de acord sa vina sa stea o zi la noi tocmai in weekend-ul in care urma sa ne despartim? Probabil… Dar am considerat normal sa iti dau ocazia sa il iei langa tine daca asta iti doreai…

Mi-ai zis sa mananc si eu din bucatele preparate de tine (suna ironic, stiu, dar chiar asa s-a intamplat) si ti-am multumit. Seara am iesit la terasa la un suc cu o prietena. De mult nu mai rasesem atat de mult. M-ai intrebat cum m-am simtit. Considerandu-te o buna amica si o fata intelegatoare, ti-am spus. Si ce daca vorbeam in somn cand ai ajuns TU acasa? Si ce daca m-ai vazut dormind fericit pentru prima data? Pentru toate e un inceput. Si un sfarsit, ce-i drept…

Nu am putut sa nu fiu sincer si ti-am spus ca da, probabil ca o sa si… Cel putin imi doresc. Ce daca ea imi va putea oferi ceea ce tu nu ai putut? Dar ai incercat?…

Nu trebuie sa ne coboram in nicio mocirla suburbana, chiar daca uneori constatam ca am pierdut. Era o vorba… “Ai castigat, continua! Ai pierdut? Continua!”…

LUCRURI PE CARE NU TI LE-AM SPUS NICIODATA

Cand te-am “ales” pe tine, aveam de ales intre a lupta pentru tine, o fata de nouasprezece ani sau una de douazeci si unu. Am ales sa lut pentru tine, pentru a te castiga pe tine. Am ales cu sufletul. Am ales gresit! Ca sa ma injure nu numai cititoarele, dar si cititorii, ar fi trebuit – probabil – sa las “selectia naturala” sa functioneze. Dar cei douazeci si opt de ani ai tai chiar nu ma deranjeaza. Deloc!

Sambata seara voi lipsi de acasa. Ma voi duce la o mica pentrecere swing – eu alaturi de doua cupluri. Daca nu te vei muta pana atunci, vei avea casa libera. Desigur, asta in eventualitatea ca nu ma voi razgandi…

LUCRURI PE CARE TI LE SPUN PENTRU ULTIMA DATA

Chiar daca nu am putut functiona ca un cuplu, hai sa incercam sa functionam ca oameni. Si sa ramanem oameni pana la capat. Da-mi, te rog, voie sa te consider, in continuare, o fata buna. In felul tau… Chiar daca am pus punct, nu am inceput sa arunc cu rahat, nu am inceput sa iti aduc reprosuri. Opreste-te!

GANDURI DE FINAL – Ultima data cand fac pe desteptul, promit!

Preluate dintr-un comentariu de pe blog
Multi dintre noi vad o schimbare ca fiind singura iesire dintr-o suferinta puternica. Cel mai adesea se isi cauta refugii in care sa se ascunda. Unii isi gasesc refugiul in munca. Altii in alte relatii. Sunt acele relatii de tip “pansament” care sunt numai bune pentru a depasi momentele de criza prin care trecem.

De fapt, s-ar parea ca singura metoda de a depasi cu adevarat un astfel de moment dificil este sa impacarea. Impacarea cu persoana de care tocmai ce ne-am despartit (indiferent daca din vina noastra sau nu), impacarea cu trecutul si impacarea cu noi. Pentru asta, mai intai ar trebui sa invatam sa acceptam: trecutul, persoanele si pe noi insine asa cum suntem. Sa ne intoarcem, sa inchidem usile pe care le-am lasat deschise fugind de trecut…

Tu mai ai multe usi ramase deschise. Daca nu crezi, inseamna ca te minti singura…

DE CE?…

Iti scriu aici, pentru ca nu ai auzi daca ti-as spune. Macar asa exista sansa sa citesti, chiar daca acea sansa este minima.

Eu? Sunt tarfa, Doamna… Dar am recunoscut-o de la inceput (inceputul ala in care chiar ma oferisem tie), chiar daca tu nu m-ai crezut. Tu?…

Eu? Iti multumesc pentru momentele frumoase. Tu?

SFAT: nu le vorbi viitorilor tai despre fosti sau despre munca. In mod cert nu ii va interesa si nici nu cred ca vor avea rabdarea mea sa te asculte.

Nu trageti in pianist! Dar poftiti de aruncati cu pietre, daca asa credeti!…
Multumesc.

20 Răspunsuri to “Iti multumesc, mi-e scarba – Ganduri de bun ramas”

  1. AndraBlack Says:

    Amin!

  2. Nu spun nici Amin, dar nu trag nici în pianist!

  3. Orice despartire e trista, indiferent cat de civilizat s-ar purta cei doi !

  4. ^ e trista, dar parca puteam indulci putin amarul daca stim macar ca ne`am separat in relatii amiabile, nu ?!
    cum zice si el, oameni suntem, asa ca trebuie sa ne purtam ca atare. nu mai merge ? bun dom`le, unu`ntr`o parte, altu`n cealalta. fiecare`si vede de viata lui. le uram noroc ambiilor si speram ca ei vor continua sa comunice si ca sunt impacati cu deciziile luate. daca acestea sunt sau nu corecte, doar voi doi veti realiza, dar cu timpul.
    ai fost un adevarat gentleman ( nu te cunosc, dar asta`mi pare mie ca reiese din articolul de fata ) . . .
    tutusi, ca de obicei, iar Ale o intrebare sau, mai bine zis, o nelamurire : de ce i`ai scris toate astea pe blog ?!

  5. Ale, iti multumesc pentru gandurile frumoase. La nelamurirea ta am raspuns in postare:

    DE CE?…

    Iti scriu aici, pentru ca nu ai auzi daca ti-as spune. Macar asa exista sansa sa citesti, chiar daca acea sansa este minima.

    O zi buna in continuare tuturor…

  6. Alex, citit, recitit, cazut pe ganduri. Curiozitatea feminina ma face sa-mi doresc sa cunosc motivele concrete, bunul simt imi da doua palme si ma trimite inapoi in banca mea.
    Asadar… Daca mi se permite sa-mi spun parerea… Poate suna siropos… Nu era sufletul tau pereche. Punct.

  7. Leo, iti multumesc pentru cele doua palme incasate din cauza mea si a bunului tau simt. Privind datul cu parerea… Esti chiar invitata sa te exprimi ori de cate ori crezi de cuviinta.

  8. Daca-i asa, revin cu placere oricand !

  9. Merci.🙂

  10. Am uitat… mai trec pe-aici, mai ales ca vreau sa te trag de limba (la figurat !😀 )… de unde stii dumneata, ma rog, de zmrzlina ? Hmmmm ?

  11. Google translate parca spusesesi😛 :))

  12. Dar oare cum ar fi fost tragerea de limba la proriu?😛

  13. E n-am intotdeauna dreptate, ba chiar am de putine ori, in rarele mele momente de sclipire. Sigur nu e Google Translate…
    Cat despre trasul de limba… Chiar, cum ar fi ?

  14. Ai dreptate! :))) Nu e google. Daca ar fi fost, macar as fi stiut sa scriu corect.🙂

    Numai fantezia cu a fi tras de limba la propriu nu o avusesem. Se cunoaste ca stai mai la racoare…🙂

  15. Da, mi-am dat seama ca ai invatat cate ceva de la vorbitori… Ai pus cu generozitate vocale – ei sunt mai zgarciti la capitolul asta.
    Ti-ai completat colectia de fantezii ?😀 La racoae ? Minte odihnita…

  16. au… racoare ! Gura pacatoasei !

  17. :)))) Mda, fiecare cu gura/// lui/ei, dupa caz…

    Recunosc, stiu cateva cuvinte in ceha, dar doar sa le spun, nu si sa le scriu🙂

Lasă un răspuns

