CU CURU’

Mi-a placut si m-a inspirat o postare de pe un blog prieten (fie-mi permis sa il consider astfel). Nu dam nume ca se vede in link. As recomanda si ca acea postare sa fie citita prima. Asa…

Mi-au sarit si mie arcurile din canapea. Stau cu curul in adancitura proaspata si constat ca mi-e mai bine. Mult mai bine chiar… Iar eu care habar n-aveam ce-mi lipseste. Adancitura pentru posterior imi lipsea…

In rest? Asteptam… Sa ne scoata cineva din hipnoza si sa se faca ceasul cinci, sa vedem stirile care conteaza. Daca s-ar putea, sa ne scoata dupa stirile din sport dar pana in telenovela de la opt jumate.

Imi plac dramele tiganilor de pe teveu… Parca m-as muta la cort… Sau sa-mi pun cortul in sufragerie? Ar fi o idee… Am trecut saptamana trecuta cu masina prntr-un sat de tigani si unii isi pusesera cortul in curte. Mi s-a parut foarte tare.

Probabil ca e mai bun somnul la cort. Macar pana va veni acel cineva care sa ne trezeasca din hipnoza. Pe noi, boii… Ca singuri nu ne vom putea trezi. Ne lipseste doar vointa.

18 Răspunsuri to “CU CURU’”

  1. noi ,cand eram mici, ne`am improvizat un cort in camera de zi :)) haha, ce fain era pe atunci. eram in „concediu” inca dinainte de a fi salaiati . era frumos oricum . . .

    • Ma uit acum la cunoscutii mei care au copii mici, spre rusinea mea, partial cu sila… Acum nu se mai poarta corturi improvizate din cersafuri si paturi. Sunt adevarate casute din plastic pe care si le-au instalat unii. Mai ca le-as vinde niste caramizi…

  2. A se vedea Repausul dumincal de Caragiale. se gaseste si in culegerea de la cotidianul, cu cele zece pacate. pe de alta parte, ce facem in timpul liber, sau ce facem noi, cei care suntem in viata, cu viata asta, care, visam sau nu, ne traieste oricum pe noi?

  3. Iti sugerez sa patentezi inventia : s-ar putea sa faca istorie…
    Cort ? Daca e de tigan, nu mersi. Vorba Alexandrei – cand eram mici faceam corturi din paturi si ne sufocam in ele, masochisti si fericiti mai eram ! Si uite ce mari, frumosi si lefteri am ajuns, facem concedii patetice pe canapea.

  4. Ma asteptam sa fii rau… Sa musti de varice… Esti bland, din cauza caldurii

  5. Excelent. Ca de altfel şi articolul prietenului… Tare de tot…

  6. Uite-asa mai aflam si noi cate ceva : ca Paul are varice !😀

  7. cine e pentu epurare etnica sa ridice mana!🙂

  8. Dar ridicarea mainii va trebui sustinuta cu semnatura, CNP, serie si numar B.I./C.I./pasaport… Curaj!

Lasă un răspuns

