ABUZ VERBAL – catre un sclav…

Nerecomandat minorilor. Limbaj obscen si extrem de agresiv…

24 Răspunsuri to “ABUZ VERBAL – catre un sclav…”

  1. E interesant ce poate să scoată pe guriţa aceea, de altfel simpatică…

  2. intr-un anumit context am intalnit personajul. Dar tot nu mi-a venit a crede… Desi e clar, e doar un rol… dar chiar asa?…

  3. Scarbos!!! Trebuie sa fii bolnav sa-ti placa asemenea cuvinte!
    De admirat imaginatia domnisoarei🙂

  4. Scarbos sau de admirat? Ajuta-ma sa pricep…

  5. O salutare iertatorului meu de pacate😉
    Ce finuta e domnisoara… Eu sunt adepta a jargonului, dar al celui folosit cu prudenta. Replica mea e, de fiecare data : e tot limba romana ! Domnisoara insa e mult mai inspirata decat noi toti la un loc. „Recipient de sperma” ? Hm…

  6. Bine ai revenit, Leo🙂

    Toti folosim jargonul uneori, dar cu prudenta… Nu?

  7. Uuu…mi-am dat seama de o chestie : sclavului s-ar puea sa-i placa, ce zici de asta ?
    Cu prudenta, maica, cu prudenta…😐

  8. Pai… sclavi suntem cu totii… Cui ne place?🙂

  9. Ne place… Ce ne mai place ! (pacat ca nu pot sa scriu si intonatia cu care spun asta)

  10. Mai bine… Cred… Sau?…

  11. Faci abuz de puncte de suspensie. Sa incerc si eu : Sau…? Ce…?
    Hai, ca-mi place, sclava ce sunt !😉

  12. :)) Vezi? E o cu totul alta senzatie cu atatea puncte de suspensie😉

  13. am o usoara stare de greata .. ueaaac :-s

  14. Si eu am avut la fel initial, ale. Dar apoi m-am amuzat citind si raspunzand la comentarii si mi-a trecut.

  15. starsinmyhair Says:

    ok deci… inspirata este dar.. duce spre mahala.. acum cred ca o prefer pe Alice, tipa din metrou.. geez daca vrei sa faci pe cineva sa vomite arata.i asta…

  16. Bun venit pe blog, starsinmyhair. Sper ca ai scapat fara varsaturi, cel putin deocamdata…🙂

  17. Femeia citeste de pe ceva. Intr-adevar, foarte „colorat” stilul. Eu n-am cunoscut-o, dar cred ca este Ezada, moderator pe forumul bdsm. Am surfar recent pe acolo si pe blogul ei. Care, din cite stiu, are adresa asta: http://www.dominare.ro.
    Frumoasa femeia. Foarte agresiv limbajul. Poate pe respectivul il excita. Nu pot comenta preferintele altora, consider ca n-am dreptul sa o fac, atita timp cit este o relatie liber consimtita intre doi adulti. Dupa tirada asta, respectivul putea pur si simplu sa rupa orice legatura cu ea, mai ales ca ea face dominare virtuala, webcam si-asa, din cite am inteles.
    Mama, ca sa vezi ca mi-am facut munca de jurnalista. De fapt, era invers.😀 Iar eu pe teren am cam avut noroc.

  18. A, si inca ceva. Cred ca dominarea de genul asta seamana mai mult a bilci. Bilciul e distractiv, ne face sa ne simtim mai bine cu noi insine. Insa cred ca zdrobitoare cu adevarat, fara sa fie neaparat violenta si fara sa distruga neaparat, ci pastrind totul la o anumite intensitate, este cu totul alta dominare: cea rafinata, cu puncte de suspensie, cum spuneai tu. Cea in care nu poti „citi” intentiile celuilalt. In care te tintuieste cu o privire, un gest, o tresarire a unui nerv. Pentru ca apoi sa te surprinda din nou si sa te elibereze la fel de surprinzator.
    Parerea mea.

  19. Buna ziua tuturor. Eu sunt Ezada, cea cu abuzul verbal. Am gasit absolut intamplator acest post si pot spune ca sunt uimita de cat de toleranti sunt cei care au postat comentariile de mai sus. Intr-adevar, inregistrarea reprezinta un fel de sedinta de dominare online. Sunt intr-adevar unii barbati care se pot simti excitati atunci cand sunt umiliti de o femeie. Testul il citeam de pe monitor, intr-adevar, desi este compus in intregime de mine, folosind insa ca si sursa de inspiratie diverse site-uri cu injuraturi gasite pe net. Practic, dupa ce am citit cateva zeci de injuraturi care mai de care mai ciudate, asemeni unui dadaist, am imbinat intr-un mod complet diferit toate cuvintele obscene retinute. Si cam asta a iesit. Regret insa ca interpretarea nu mi-a iesit chiar asa cum as fi vrut. Oricat de ciudat ar parea, in viata de zi cu zi nu injur aproape deloc – „c*c*t” se pune la socoteala??

    • Reclama este sufletul comertului. Reclama negativa da roade si ea, mult mai mult decat sa crede. Dar asa cum foarte lesne se poate observa nu suntem aici ca sa condamnam.

      Bun venit chiar pe „Bloooooog”.🙂

  20. […] un blog numit chiar…”Bloooooog“. Ma astept deja la ce este mai rau. Clipul asta a fost controversat chiar si printre adeptii […]

  21. Multumesc. Bine v-am gasit.🙂

  22. Buna tuturor ,
    Parerea mea este ca Doamna Ezada este o femeie cool , si apropo de ceea ce a zis ea ca in realitate nu injura cred ca este 80% adevarat pentru ca de obicei esti inversul vietii de zi cu zi in viata intima deci desi sunt femeie si nu arunc felicitari oricui are cele mai sincere felicitari din partea mea ca o admiratoare secreta😛
    O zi placuta !

Lasă un răspuns

