POZE – Ce n-am vazut la EROS Show

eros 2
Foto: http://mihainae.3x.ro/

N-am vazut nimic din toata expozitia. Nu stiu daca e bine aleasa denumirea de „expozitie” (oare or fi avut si exponate in vitrina sau nu?), dar asta e. Oricum, dupa ce am vazut pe blogul unui prieten poze ca cea de mai sus, mi-e si mai ciuda ca am ratat-o. Sa imi spuna si mie cineva din timp la anul „Bai, vezi ca incepe Eros Show-u’!”…

Ca prietenul cu pricina e pasionat de femei, asta e de inteles. Dar ca e pasionat de poze, asta chiar se scuza dupa asa fotografii…

4 Răspunsuri to “POZE – Ce n-am vazut la EROS Show”

  1. Momentul ideal al fotografiei altul ar fi fost, dar sa nu uitam ca era un show si nu o prestatie.🙂

  2. Bine că n-a ratat fotograful momentul, oricum…

  3. Mai ales expresia a prins-o foarte bine..
    Delicioasa !

  4. Sincer si mie mi-a placut… mult!🙂

Lasă un răspuns

