Pseudoganduri: DOI GANDURI – de sclav(?)

1. Nu lasa blogul sa intervina in relatia dintre noi doi!

Oare ti-am mai zis sau acum iti zic?

Am baut un litru de vin. Alb, sec, de podgorie. Un deliciu.

A fost frumos, foarte frumos. A fost bun, foarte bun. Si ai fost buna, foarte buna…

Imi amintesc cum mi-am suparat Stapana, facand aceleasi glume proaste ca de obicei, parca. Si imi amintesc cum mi-a zis ca ma prefera mut. Desi nu pe cel mut il acceptase langa Ea. Imi amintesc cum i s-a facut probabil mila de mutenia mea, s-a asezat pe o banca si mi-a zis a o sarut. Am ingenuncheat in fata Ei, la picioarele Ei si am sarutat-o. Si ce daca simteam pietrisul si cioburile cum imi insangerau genunchii? Era pentru Ea, iar restul nu avea importanta. Oricum… Bausem si simturile mele o luasera razna….

Mergeam de unul singur pe strada si la un moment dat a aparut de nicaieri un baiat in blugi si camasa. A oftat, s-a asezat pe garduletul din dreapta mea si a mai oftat o data. Dar el era inalt, slab, ingrijit si destul de chipes mi-a parut mie. El de ce era singur? Si de ce ofta? Nu ar fi trebuit sa aiba niciun motiv…

M-as fi dus la el sa il iau in brate sau macar sa dau mana cu el si sa ii spun “Nu esti singur!”, dar nu m-am dus. Stia si el ca nu e singur pe lume, asa ca ce nevoie ar mai fi avut sa ii confirm eu? Nu ar mai fi avut. Nicio nevoie…

Asa ca am trecut cu pasi egali pe langa acel om singur si mi-am vazut de singuratatea mea. Am trecut pe langa el cu aparenta indiferenta si m-a durut. Pe mine, da!… Si mi-am vazut de singuratatea mea…

Cineva ar fi intrebat: „Un blow doriti?”…

2. Iarta-ma si iubeste-ma!… Preventiv…

14 Răspunsuri to “Pseudoganduri: DOI GANDURI – de sclav(?)”

  1. Eu am baut vin rosu. Sec. De la Tohani. Dar inca nu s-a strans un litru. Perseverez !

  2. Putina aplecare nu strica… Nu uita, femeia te ridica, femeia te coboara… Depinde de cat de bine iti tii echilibrul…

  3. Şi eu am băut tot roşu – Murfatlar, demisec… Merge strună! E adevărat, sunt într-un echilibru precar, apopo de ce spunea Paul…

  4. Eu am baut un alb cehesc – Tokaj. Vad ca toata lumea marturiseste aici si ar fi cazul sa marturisesc si eu.
    Cum e sa fii iubit preventiv ?

  5. Da, simturile o iau rasna la betie. Durerea se confunda cu placerea, si, ce este important este sa simti ceva, orice, mai degraba decat sa fii deprivat senzorial. Si daca se amesteca si cu erotismul si iubirea, atunci orice durere devine o desfatare.

  6. Becherovka ma asteapta in dulap, cu gustul ei de ierburi aromate !😀
    O sa ridic paharelul in cinstea ta !

  7. Ma gandesc la punctul nr 1 din cadrul pseudogandurilor tale si simt ca are un caracter privat. Totusi risc spunand ca, intr-un fel, blogul ne defineste, fie ca vrem fie ca nu. Asa ca trebuie sa avem grija ce scriem🙂.

Lasă un răspuns

