BLOGinterviu – cuvinte si fum de narghilea

Intervievam blogeri si nu numai. Si ne jucam. Ne jucam de-a adultii, dar si de-a adolescentii. Ne jucam de-a bautul, dar si de-a fumatul. De-a cuvintele si de-a muzica ce rasuna in surdina din difuzoare. De-a rock-ul si de-a libertatea. De-a pasiuni placeri si dorinte. Ne jucam de-a viata si ne jucam de-a noi. Sau de-a NOI, mai corect spus. Noi, oamenii normali si visatorii de zi cu zi. De fiecare zi…

nae 1
– Imi plac pozele tale. Si te-am recomandat. Ce-ai zice si de un interviu?
Tacere. Continui tot eu:
– Hai pe la mie la o narghilea. Bem ceva, stam de vorba, mai ascultam o muzica… Iar eu mai iau din cand in cand notite. Ce zici?
– Suna bine… Chiar foarte bine. Vin! Dar aduc eu berea. Macar cu atat sa vin si eu…

Si a venit.

29. roz
– Cand ai fost ultima data in Vama Veche?
El: – Pe cincisprezece mai. Prima si ultima data pe anul asta. Dar eu am fost anul trecut pentru prima data in Vama. Pentru prima data cu adevarat. Ma rog, mai fusesem cu multi ani in urma, dar nu o simtisem asa cum am simtit-o acum un an. Practic, a fost anul in care m-am descoperit pe mine.

– Te-ai descoperit. Dar ce ai facut ca sa te descoperi?
El: – Am fost singur. Am fost eu cu mine. Si am descoperit-o si pe asta mica…

– Ce-mi zici despre ea?
El: – A fost altceva decat tot ce mai intalnisem. Pot spune ca a fost parte din redescoperirea mea. S-a pliat perfect pe ce am devenit.

– Si ce ai devenit?
El: – Cred ca m-am maturizat. Am devenit mai responsabil. Ma gandesc mai mult la viitor, ma gandesc sa fac mai multi bani… Nu ma mai gandesc la ce sa fac, ci ma gandesc la cum sa fac. Mi-am dat seama ca ceea ce faci trebuie sa faci din pasiune.

Ma abtin sa il intreb daca banii sunt echivalentul maturizarii, desi imi sta pe limba. Mai bine sa vorbeasca in continuare liber…
– Se poate sa faci bani din pasiune?
El: – Eu cred ca da. Deocamdata castig cat sa supravietuiesc, dar sper mai mult. Si vreau sa ies din mentalitatea aia a romanului cu traitul de pe o zi pe alta. Parca nu e viata, asa. Ma gandesc in permanenta la cum sa fac mai bine ceea ce deja fac. Si cred ca Vama ma ajuta sa gandesc mai bine. Parca imi vin de fiecare data idei noi.

– Mai zi-mi…
El: – Acum sunt mai pretentios in ceea ce priveste fericirea mea. Si nici nu ma mai multumesc cu putin. Acum chiar imi doresc un echilibru inte multumirea mea cu cei din jur si multumirea lor cu mine. Am descoperit oameni noi, mai apropiati de cel ce am devenit eu decat vechii mei prieteni. Iar eu cred ca am evoluat…

– Iti place sa mergi cu motocicleta. Nu e un teribilism?
El: – Nu fac curse, nu merg cu doua sute la ora in Bucuresti si nu merg pe o roata. Spiritul de motociclist este foarte misto. Insa nu este ceea ce cred cei mai multi, ceea ce se vede atat de des la televizor. Sunt oameni de peste patruzeci de ani, sunt sot si sotie multi dintre ei, fiecare cu motocicleta lui – oameni OK, de treaba.

– Cum ai caracteriza acest spirit?
El: – Ca un spirit de aventura – motocicleta egal libertate. Simti ca zbori, simti aventura in piept. In copilarie avem un vis: intindeam mainile in lateral si eram ca un avion. Saream peste blocuri, peste strazi, peste cartiere intregi chiar. Visam ca zbor. Asa ma simt cand sunt pe motocicleta.

– Alte pasiuni?
El: – Imi plac pestii si vreau sa imi fac un acvariu mare.

– Fotografiile?
El: – Foto-video este pasiunea mea cea mare, din care si castig. Iar femeile au fost dintotdeauna cea mai mare pasiune a mea.

– Te mai insori?
El: – Greu de zis. Eu, acum, nu m-as mai insura. Dar, daca va trebui sa imi dovedesc dragostea astfel, o voi face. Sper sa nu fie cazul…

Am vorbit mult mai mult. Am stat vreo trei ore, am preparat doua narghilele, am ascultat muzici si am schimbat muzici. Am ascultat coloana sonora de la Pulp Fiction, melodia care a dat tema de la Godfather in cateva interpretari, muzica de relaxare etc.

Cel mai important, am invatat sa nu ne fie rusine cu noi, sa vorbim deschis despre noi. Chiar daca aici nu am redat chiar totul, am incercat totusi sa redau esentialul.

I-am promis ca ii voi trimite mai intai un preview al interviului si ca abia apoi il voi publica. Dar trisez si public direct.

El este Mihai Nae – Om de radio, fotograf, cameraman, realizator de evenimente, clipuri, jingle-uri, spoturi etc. si pasionat de acvaristica. Este un om simplu, unul dintre noi si totodata un om fain. Il puteti gasi in blogroll sau direct cu clik aici.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Eu, cu el am realizat acest prim interviu din ceea ce mi-ar placea sa fie o serie mult mai lunga. Mai departe insa, nu depinde numai de mine, ci si de voi – cititorii acestui blog. Trebuie doar intentia sa existe din partea voastra si bineinteles posibilitatea de a ajunge fata in fata intr-un cadru cat mai putin formal cu putinta…
56. 3 zeci

12 Răspunsuri to “BLOGinterviu – cuvinte si fum de narghilea”

  1. nu e adevarat. minte. hehe. glumesc. asa e.

  2. Excelent… Felicitari, nu stiu pentru ce… Dar te felicit, mi-a placut ideea… Dezinhibata…

  3. ” cu siguranta nu’s eu ” – asta a fost tare de tot :))

    • S’avem pardon, da’ pe cuvant ca nu’s. E crudul si nemilosul adevar… Mama m-a facut de sex masculin si paros (ca sa eliminam orice dubii)🙂

  4. aia mica . Says:

    eu sunt !

  5. aia mica, bun venit.🙂
    deci, da! Ea este modelul. Ei ii cereti autografe.

Lasă un răspuns

