Socant: YOUTUBE CENZURAT IN ROMANIA

Am incercat sa accesez o pagina de Youtube, un videoclip mai exact. Si nu am putut. Mai intai ca nu o gaseam la cautari. Desi cu ochii mei o vazusem in urma cu doar cateva… luni. Apoi nu se incarca. In cele din urma s-a incarcat urmatorul mesaj:

This video is not available in your country due to copyright restrictions.

Aha. Si mi-am adus aminte de exemplele Moldovei, Chinei si Rusiei. Adica am mers si noi in romanica noastra draga ca in aceste tari care „se respecta”? Exeptand ca acolo s-a mers cu tam-tam iar la noi s-a mers ca de obicei, adica pe burta? Sau stiati cu totii, numai eu am descoperit abia acum?

Este vorba de videoclipul piesei Nothing sweet about me a Gabriellei Cilmi. Asta asa, in caz ca vreti sa va convingeti si voi…

Si sa ne intre bine in cap:

This video is not available in your country due to copyright restrictions
This video is not available in your country due to copyright restrictions
This video is not available in your country due to copyright restrictions
This video is not available in your country due to copyright restrictions
This video is not available in your country due to copyright restrictions
This video is not available in your country due to copyright restrictions
This video is not available in your country due to copyright restrictions
This video is not available in your country due to copyright restrictions
This video is not available in your country due to copyright restrictions
This video is not available in your country due to copyright restrictions

7 Răspunsuri to “Socant: YOUTUBE CENZURAT IN ROMANIA”

  1. Nu e ceva neobișnuit pentru youtube. Am găsit multe clipuri restricționate pe bază de copyright.

    Soluția e una simplă. În general le poți găsi pe trilulilu. Uite: http://www.trilulilu.ro/AdinaJolie/41f2e0feee1ddf.

    Mai știi? O fi plătit trilulilu lui youtube să restricționeze clipurile, ca să obțină în felul ăsta trafic🙂

  2. De ce nu mă mir?????

    Fiindcă trăiesc în România…

  3. E normal. No income from Romania.🙂 Youtube e o afacere.

  4. De aici am ‘indraznit’ sa trec doua comentarii la spam. Motive? Limbaj inadcevat standardelor ‘inalte’ ale blogului si continut partial pe langa subiect.

    Acum se va enerva si va face spume si mai si. Ghinionul lui, pe mine ma distreaza.😉

Lasă un răspuns

