O saptamana buna tuturor…

chains
Foto: photobucket.com

hands-and-feet-in-chains-from-istockphoto1
Foto: wordpress.com

chains (1)
Foto: houdinitribute.com

angel_in_chains
Foto: myspace.com

11 Răspunsuri to “O saptamana buna tuturor…”

  1. M-ai speriat cu pozele astea

  2. Eu nu mă sperii aşa uşor, încă mai folosesc… metafore în scrierile mele…

    O zi de minune să ai!

  3. Nici Geocer nu cred sa se fi speriat, doar mimeaza bine… Sau?

  4. Foarte misto asta ultima. In special faptul ca aripile sunt negre…

  5. Pai special cred ca au fost alese asa😉

  6. fiind negre te fac sa te intrebi ce se vede din fata – te linistest-te faptul ca are mainile legate?

  7. Diana.M Says:

    Mie-mi place foarte mult prima .E atat de multa libertate in impreunarea aceea de maini ..

    • Si mie imi place mult prima. Dar nu, nu vad libertatea. E ca o inlantuire acceptata din partea unei fiinte fragile… As fi tentat sa spun ca toti suntem fragili in fata sclaviei, indiferent daca o acceptam sau luptam impotriva ei…

  8. catalinaletitia Says:

    Bine te-am regasit. Mie imi place foarte mult prima fotografie. Exista atita delicatete in ea, pe linga starea de prizonierat pe care o implica lanturile acelea legate asa. Dar lanturile acelea nu rup incheieturile (nici nu ar trebui), miinile par relaxate in legaturile lor. Asta imi aduce aminte de ceea ce am citit undeva, cum ca in relatii de tip dominare-ascultare, persoana submisiva experimenteaza, paradoxal la prima vedere, senzatia de eliberare. Daca te gindesti un pic, nu mai e asa paradoxal.
    Delicatetea primei imagini vine si din contrastul dintre miinile si bratele foarte albe si fundalul negru. Foarte frumoasa fotografia.

  9. Bine ai revenit, prietena draga. Ma bucur ca iti place.🙂

Lasă un răspuns

