Alergand in ploaie

Eram in scoala generala. Intr-una din recreatii a inceput sa ploua torential. Mi-a placut. Si m-a incantat ideea de a alerga prin ploaie. Dar nu puteam sa fiu eu singurul din toata clasa. “Bai, ia uite ce misto ploua. Haideti sa fugim!” Si trei sferturi din clasa a inceput sa alerge. Alergam ca nebunii, in jurul scolii, unii mai repede, unii mai incet, dupa posibilitatile fiecaruia. Ne bucuram ca niste copii de ploaia aia. Eram niste copii. A inceput ora urmatoare si profa s-a speriat cand ne-a vazut pe toti uzi. A chemat diriga, diriga a intrebat a cui fusese ideea… A mea fusese. Va imaginati ca nu m-a felicitat si totusi nu mi-a parut rau.

Au trecut anii si eram pe munte cand am mai fost surprins de o asemenea aversa. Atunci am stat gol pentru a ma putea bucura pe deplin de ploaie (am scris-o aici), pentru a trai natura.

Acum, la fel ploua. Stau in casa, privesc la bezna de afara, ascult ploaia care bate in geam, beau si ma gandesc “Ce frumos ar fi daca… Si ce frumos era”…

Ploua, ploua, ploua.
Vreme de betie….

Ce batran ma simt… Oare cat va mai dura?

Va rog, nu comentati postarea. Nu vreau nici incurajari sa mai citesc. Prea mi-e sila. De tot. Puteti da cu pietre numai…

Multumesc.

10 Răspunsuri to “Alergand in ploaie”

  1. Iar eu, te rog , să nu mă rogi să nu fac comentarii la o postare în care”plouă”…

    Am trăit secundă cu secundă amintirea aceasta. Şi eu făceam la fel.

    Şi mai era cineva care se punea la mintea mea, îmi aducea trandafiri(stătea la bloc, însă de dragul meu, îşi făcuse o grădină cu trandafiri în curtea blocului), care după fiecare ploaie te zăpăceau cu mireasma.

    Mi-ai stârnit amintiri de zile mari.

    Mulţumesc.

    Uite, acum, sunt acolo, cu tine, cu gândul şi plouă tare frumos în sufletul tău şi în afara lui.

    Ploi de soare în suflet!

  2. O salutare si atat !🙂

  3. Scumpica Says:

    Nu pot sa nu spun nimic… de dragul tau si al ploii…
    Ai trezit multe amintiri frumoase si o dorinta arzatoare de a alerga prin ploaie.
    …astept ploaia!

  4. Ce amintiri mi-ai trezit… Am vrut să mă abţin de la orice comentariu, dar nu am reuşit…

  5. catalinaletitia Says:

    Daca eram in clasa ta, as fi ramas inauntru, nu as fi iesit cu voi in ploaie. Ca un copil cu astm bronsic alergic acut, am invatat devreme ca eu nu am voie sa fac asemenea lucruri. Poate m-as fi intristat un pic si m-ar fi luat plinsul uitindu-ma la voi cum va bucurati. Dar poate ca nu, ca ma obisnuisem. Intr-un fel.
    Eu nu am cum sa dau cu pietre. Oricum, te autoflagelezi destul de bine singur. Te descurci excelent. Cunosc si eu arta asta, am perseverat mult in ea, dar acum am abandonat-o, pentru o perioada. Chiar daca exista in continuare acolo, undeva, in tunele, catelul ala care latra si rinjeste si spune „o sa ma musc singur de fund din nou, o sa vedeti, nu ma intrece nimeni la asta”. Ce grotesc, nu?
    Pe curind.

  6. Lasa ploaia sa te ploua iar…

  7. Multumesc tuturor pentru raspunsuri si pentru intelegere.

  8. Desi ne rogi sa nu comentam…dupa ccum vezi…nu ne-am putut abtine.
    E superb! fie ca vrei sa auzi asta fie ca nu vrei!

  9. Poti face astfel de „nebunii” si acum. Batranetea e doar in mintea noastra.
    Acum 2 ani eram cu nevasta la mare. Fuseseram la un restaurant si ne intorceam catre hotel, mergand pe plaja. Era cam 10 seara, iar plaja pustie. Ne-am descaltat si am intrat putin cu picioarele in apa. Era calduta, parca mai placuta decat ziua. Zic : Daca as avea slipul pe mine, as face o baie. Zice : Si ce, fara slip nu poti? Eee, cum sa nu pot ! In doi timpi si trei miscari am ramas gol pusca si m-am si aruncat in mare. Cred ca a fost cea mai placuta baie pe care am facut-o vreodata.

  10. Deprimantule! La mine e soare, ba! Deci hai in gasca mea!
    Aaaa…nu e un comentariu, da?!

Lasă un răspuns

