Cu Boc la McDonald’s – despre cum se face campanie si se mananca romaneste

M-am intalnit cu Boc, in periplul sau prin tara. La McDonald’s in Sibiu, ne-am oprit amandoi sa ne tragem sufletul. Era vineri seara, aproape de miezul noptii, iar la MEC era deschis.

Nu va voi spune cum a decurs intrevederea. Nici ca avea cu el patru bodyguarzi, un baiat si o fata desprinsa parca din povestile (germane) cu Heidi. Poate ca erau copiii lui sau poate ca nu. N-am idee, nu m-a interesat niciodata familia premierului.

Nu o sa va intreb nici despre moralitatea opririi premierului tocmai la MEC.

Dar este clar ca putem manca cu incredere. Fructe si legume romanesti. Iar daca nu avem drum prin tara, le gasim pe tarabe prin piete. Scrie mare: CARTOFI ROMANESTI sau ROSII ROMANESTI…

Inca ceva. Va propun sa cumparati si hartie igienica. Romaneasca, evident. De preferinta la bax, ca e mai ieftin. Se gaseste la pret foarte bun in hipermarketurile frantuzesti. Ca e clar. Se anunta vremuri cacacioase… Made in Romania!

14 Răspunsuri to “Cu Boc la McDonald’s – despre cum se face campanie si se mananca romaneste”

  1. As indrazni sa te corectez : „M-am intalnit cu Boc” ar fi fost mai bine „Am avut onoarea de a ma intalni cu Boc”.
    Faptul relatat de tine confirma – daca mai era nevoie – inca o data calitatile individului.

    • Onoare ar fi fost daca ar fi venit la masa mea si sa imi dea binete asa cum a procedat cu ceilalti pe care i-a gasit in crasma. Dar nu a venit. O fi fost prea fatisa ostilitatea in privirea mea.

      Nici eu nu l-am bagat in seama insa. Asa, sa se oftice. :))

  2. Mie îmi place România. Din păcate, există şi Boc în ea…

  3. Da, vorba lui Cristi Lisandru. Si mie-mi place Romania. Pacat ca avem atitia politicieni in ea.

  4. sarmaua e romaneasca?

    in fine la mine pe blog: Adriene, iar fugi de bratul lung dar shilodit al justitiei romanesti?

  5. incepand cu biserica si terminand cu McDonald’s peste tot numai de politicieni dai. chipurile vor sa fie populari…

  6. […] via Written by admin in: Sibiu | Tags: Emil Boc, McDonalds, Sibiu […]

  7. Pacat ca Romania incepe sa ne multumesca tot mai putin…

Lasă un răspuns

