Octavian Paler despre Romania – tara noastra

Pe langa cuvintele unui asemenea om, ale mele nu isi mai au rostul…

7 Răspunsuri to “Octavian Paler despre Romania – tara noastra”

  1. Ce reîntâlnire fulminată cu Octavian Paler…

  2. Era foarte trist, iar tristetea lui scotea la iveala multe adevaruri!

  3. Eu m-am uitat de cateva ori la clip si mi-am zis ca este o lectie pe care ar trebui sa o vada cat mai multi…

  4. Stimate domn, te domnesc acum pentru ca ma imping circumstantele… Nu stiu de ce, asa simt… ai atins un punct nevralgic pentru mine, intalnirile cu Paler sunt un cutremur de fiecare data cand au loc, indiferent unde au loc: in carti, pe bloguri, la televizor. Nu mai au loc cuvintele noastre dupa cum bine ai spus. Dupa cum ai vazut, Paler are un loc rezervat la mine pe blog, si nu e asa, lasat la intamplare, din dorinta de a mai arata ce citesc sau din dorinta de a da cu cracii pe spate vreun nestiutor ce-si va spune „ia uite ce destept in cap e asta…”

    De fiecare data cand il vad si il aud vorbind mi se ridica pielea pe mine, pentru ca realizez ca nu se va mai naste prea repede o alta voce atat de lucida ca a lui, nimeni nu va mai fi in stare sa ne dojeneasca atat de simplu si de eficient ca Octavian Paler. Nimeni nu „te indeamna la compromis si te desfiinteaza ca fiinta” ca Paler, si culmea nu ne suparam pe el. Pentru ca in adancurile noastre, atat de atacate de superficial si de cotidianul asta oribil, realizam inca faptul ca nu prea mai avem scapare…

  5. „Intalnirile cu Paler sunt un cutremur de fiecare data(…)”, zici tu, Maestre, si ai din nou dreptate. El, la apusul vietii, si-a dat lui insusi nota 3 si ma intreb, in aceste conditii, noi ce note am merita?

  6. Interesanta perspectiva Dlui Paler. Cu acestea spuse, noi ce facem? asteptam si noi sa ajungem la 70 de ani sa ne dam note, daca suntem norocosi sa ii prindem! prima data eu as zice ca un spin mai pozitiv nu ar strica Romaniei. Un pic de optimism ar fi bun.

    Look no one said it will be easy, si sa scapi de o povara si mostenire ca si comunismul nu e o treaba usoara, dar cineva tb sa o faca, asa ca ce asteptam? Fruntea sus si tot inainte, ca mai rau de cum a fost nu se poate, de aici incolo mergem in sus.

  7. Se poate si mai rau si mi se pare ca intr-acolo ne indreptam vertiginos. Dar hai sa facem impreuna primul pas pentru mai bine…

Lasă un răspuns

