Ca mura

Ma bantuie tot felul de intrebari, care mai de care, in ultima vreme. Sunt atat de multe si circula prin creierul meu usor dezalcoolizat cu o asemenea viteza, incat mi-e greu si sa le urmaresc, nu mai zic si ca as incerca sa le prind sa aflu mai exact ce inseamna. “Ce-ar fi daca…? Cum ar fi sa…? Ce se va intampla cand…? Cum face capra?… „, sunt numai cateva banale exemple… Opaaa. Na ca am reusit sa prind o intrebare. „Cum face capra?”

mure-1Foto: hribi.ro

Dar stau eu asa, bulversat de nestiinta si de atatea intrebari si ma gandesc… Iata insa ca un gand nou apare. Si o intrebare bineinteles… Care e primul impuls cand te plimbi prin padure si intalnesti ursul? Sa o iei la fuga sau sa faci ca mura?

12 Răspunsuri to “Ca mura”

  1. Interesantă întrebarea de final… Habar nu am ce aş face. Sper să nu-l întâlnesc pe Moş Martin, totuşi…

  2. Mai draga, de atatea intrebari e si firesc sa ajungi la d-astea, existentiale…
    Mai buna o usoara alcoolizare… O tarie, ceva… Oare s-o face ceva tarie din mure? Ca din capre, afar’ de branza aia super compatibila cu naturelul omenesc, n-as vedea vreo tarie…
    Daca ar veni ursu’ cred ca as da din mine timpul cel mai bun, mai bun decat am facut in proba eliminatorie de viteza, la admiterea in liceu. Ca mura inca nu stiu sa fiu. Doar sa pap…

    Aaaaaa, dar imi amintesc de o piesa de teatru „Matza-n sac”, in care Horatiu Malaele recita: „Ramai virgina si pura, ca o muuuuura, ca o muuuuraaaaa…”

    Mai buna o tarie, cum zic. Mintea, linistita si golita de intrebari, va sorbi cu incantare ataraxia…

    • Ca o muuuraaa, da, Mikka. Mi-am reamintit zilele astea de vechiul prieten Jack si mi-am luat o sticla sa incercam sa ne reimprietenim… Ca o muuraaa…

      Noroc si multi ani!

  3. Murele se pot folosi ca si visinele pentru a se face un lichior. Cu adaos de alcool, bineinteles.

  4. sa fac ca mura?

    http://calinhera.wordpress.com/2009/09/04/mura-in-sfarsit-in-gura/

    murele mele inchid ochii, dar nu cat sa para moarte, dimpotriva🙂
    asa ca eu as lua-o la fuga.
    cu mure cu tot.

  5. E 13.35 la mine si rad ca un dement. Sotia s-a infricosat… Cum naiba sa faci ca mura? Ai fost superb… Si laba ursului, ce-ai facut cu ea?

  6. Eu am avut parte de o întâmplare pe dos: m-am întâlnit cu mura şi am făcut ca ursu’. Am mâncat-o cu poftă de urs!
    http://zamfirpop.wordpress.com/2009/09/06/la-chei

  7. Bun venit pe blog! Si bine i-ai facut, sa iti fie de bine.

Lasă un răspuns

