Greturi matinale

Aceasta postare poate fi considerata a fi fara subiect si chiar si fara predicat. Dar ii puteti da play…


De la porcaria aia de-am mancat-o mai devreme mi se trage. Normal ca nu’s bortos. Ma rog, nu mai mult decat de obicei. Incerc cel putin sa ma abtin. Desi se zice ca burta ar impune respect – nu ati vazut ce multi oameni si-o atarna ostentativ parca pe sub maiou? – eu incerc sa o mentin totusi constanta. Am vazut eu in filmele lui Tarantino ca cele mai multe victime au burta prea mare.

Dar greturi tot am. M-as chirci pe jos de durere si m-as zvarcoli putin. Dar m-am apucat de scris asa ca ma abtin. Blufez si eu putin, ca orice alt bufon de pe ulita. As voma putin, dar mi-e lene. Asa ca m-am deci. Imi voi arde greturile cu putin whiskey. Remedii naturiste. Si pentru a mai stinge putin arsura, o inec in bere. Nu dam marci, nu facem reclama. Apoi inca un whiskey si inca o bere. Reiau ca un player obosit care reda mereu aceleasi doua melodii din nou si din nou.

Am avut o perioada de cacat. Doua sau trei saptamani? Mai mult? Dracu’ stie cat a durat. Asa ca mi-am propus ca in acest weekend sa rasuflu putin. Pauza. Timp pentru mine. Pentru mine si pentru iubire. Timp pentru noi. Dar unde esti? Nu esti…

Cacatul va continua.

“In insula mea
Port haine de nuc,
Sunt aproape o birja”.

Incerc sa reiau un mai vechi obicei pe care aproape ca il abandonasem – bloagheritul. Pentru cine nu stie, sunt la o bauta cu prietenii…

“E numai iluzie
Dincolo’s eu
Te astept cu faclii patru mii sase sute”

becks1

jack-daniels-jack-lives-here

I told you he’s alive, didn’t I?

7 Răspunsuri to “Greturi matinale”

  1. Cu berea aia m-ai nimerit! E preferata mea!

  2. a mea, ma bucur ca esti. Ma bucur ca esti a mea.
    Orice…, al tau.

  3. Stimate birjar, imi plac remediile matale naturiste… Numai ca imaginea trasurii, lasata de Sterian, e putin cam nedigerabila pentru dimineata asta…

    Multumiri pentru piesa… Superba, chitara aia aduce a The Doors… „E mijlocul iernii, ciudata poveste….”.

    Nu stiu inca de ce 46oo de faclii… Tot incerc sa aflu de cand am ascultat melodia pria data…

    N-ai face rau sa continui, ce dracu…

  4. servus
    stiu senzatia😉
    toate cele bune!

  5. Sper ca vei continua cu cheful, nu cu amaraeala…
    Aaa, aia cu telefoanele e clasica. Sambata si duminica dimineata, pana in 10, suna o multime de telefoane. Desigur, dintre binevoitorii care fie ca lucreaza mai slabut, fie ca nu traiesc febra de vineri si de sambata seara…
    Febra de asta, placuta, iti doresc…
    Si sa fie cine vrei sa fie, in acel timp…

Lasă un răspuns

