Vars – m-a ajuns viata din urma

Citeam pe undeva ca e bine sa fii scriitor. Pentru ca un poet mananca din el insusi, in timp ce un scriitor mananca din altii. Si m-am bucurat ca nu sunt nici una, nici alta. Asa ca eu vars. Din mine. Pe mine… Ma vars… Voua, eventualilor cititori. Sau nimanui… Ma vars pe mine in cuvinte. Frustrari, nemultumiri, dureri, santimente, pasiuni, dorinte, amintiri… Bucurii? Sperante!…

puzzle man 1
foto: g1313.org


Bucata cu bucata sau tot facut gramada.

Am inceput sa vars totul aici. Si mi-a placut. Si m-am simtit incurajat, de mine, de voi, de cuvinte… nu conteaza….

Dar oricat de mult mi-a placut, a trebuit sa ma opresc. Nu pentru ca m-ar fi slabit prea mult efortul de a varsa din mine tot. Ci pentru ca ma ajusese viata din urma si a trebui sa alerg in cautarea timpului pierdut. Pierdut de mine, pierdut de noi.

Am mai varsat acum putin si sper ca treptat sa-mi reiau acest obicei. Chiar daca unora nu va place. Si chiar daca va place. Va rog nu imi spuneti. Prefer sa nu stiu.

puzzle man 2
foto: flickr.com


Multumesc…

16 Răspunsuri to “Vars – m-a ajuns viata din urma”

  1. Era si timpul sa revii….

  2. …arăţi bine vărsat🙂

    • Nu Nu sunt eu. E doar un alt fals care ar vrea sa fie, dar abia daca reuseste sa para. Iluzie pentru sine. Scuze pentru dodii si merci.🙂

  3. „Mă vărs pe mine în cuvinte”. Mi-a plăcut. Fotografii de excepţie…

  4. ti-a picat ceva greu la stomac…poate ai toxiinfectie politica!

  5. Pfff! Mi-a sarit cafeaua pe mineee! Am vazut pozele :)))
    Vezi, yo am varsat cafea. Cred ca daca as mai fi vreodata stresata, adica „under pressure”, ar iesi din mine cafea…
    Bine ai revenit! Varsa. Da-le drumul, da-ti drumul, da-ti drumuri…
    E grozav sa versi… Mai ales asa, crescator-urcator:” Frustrari, nemultumiri, dureri, sentimente, pasiuni, dorinte, amintiri… Bucurii? Sperante!…”

    Varsa tot, nu tine, ca o sa iasa toate astea, care vin si pleaca, o sa iasa tot, toate dopurile, pana ramane doar izvorul, curat… O sa curga frumos, din Inspir. Aia o sa-ti schimbe pe urma tot cursul vietii. Si nu o data. Posibil sa iti dea drumuri noi.
    Oriunde ai umbla, paseste in Frumusete!

    • Mikkaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!…… Ce frumos ai scris tu „Oriunde ai umbla, paseste in Frumusete!”

      Merci, Mikka.🙂

      • My Beautiful one,
        Asta e o vorba a nativilor americani… Descrie un mod de a trai, un fel de a vedea lumea… Si ei pot. Mult mai saraci ca noi, in multe, mult mai bogati decat noi in multe, in alea adevarate…
        Si e, desigur, o binecuvantare. Bunul cuvant, instrument magic, face sa se astearna lumea in cale-ti in acest fel. Simplu, nu?🙂🙂
        Walk in Beauty!

  6. cand vei termina de varsat, vei putea si darui…
    fie ca alegi sa o faci, fie ca nu, iti va fi bine…🙂

    intre timp, cat versi, ca sa nu te deshidratezi, asculta muzica…

  7. ajnanina, dar daca nu voi termina de varsat?…
    ascult muzica, multumesc!🙂

  8. Bl000g, bine te-am regasit !
    Varsa tot, ca noi chiar nu ne suparam !

Lasă un răspuns

