20 de ani DEGEABA

9 Răspunsuri to “20 de ani DEGEABA”

  1. Din pacate, sunt putini cei ce „pricep” !
    Deocamdata !

  2. Cred ca esti prea exigent. Nu poti sa spui ca nu s-a schimbat nimic in 20 de ani. Eu zic ca, din contra, sau schimbat foarte multe. Chiar si platforma asta pe care scriem acum, este o noutate. Problema este ca nu s-au schimbat suficient de multe… Sau cat ar fi trebuit!

  3. am folosit si eu secvente din clipul asta pentru un clip mai lung de promovare al unei actiuni, insa la faza aia cu „tudor chirila-reper de moralitate” eu sunt perfect de acord. cauta pe youtube, sau chiar la mine pe blog „scrisoare catre liceeni- tudor chirila”

  4. Daca reusesti sa te detasezi de realitate, pare o comedie proasta. Dar e greu sa te desprinzi, totusi – in cazul asta, e o tragedie.

  5. scz intarziere numa ce am ajuns acasa am un mesaj foarte important si suna cam asa

    La multi ani!!!

    1 decembrie trecut de cateva minute😦

  6. Degeaba… Trist adevăr. Şi vor mai trece nişte ani. Tot degeaba…

  7. Marturisesc ca nu am mai vazut clipul, dar… nu ma mai mira nimic!😦
    Cel mai trist este ca nu avem alternativa…

  8. Si vor mai trece inca 20 si inca alti 20 si tot nimic va fi … pacat …

  9. putini care pricep, si mai putini cei care incearca sa faca ceva si mult mai putini cei care si reusesc sa schimbe ceva

Lasă un răspuns

