Za little bullshit thing – vorbe goale ce din coada dau….

… sa sune!

Vreau sa ma imbat…

foto: agenda.liternet.ro


Mi-a placut postarea mea anterioara. Fara sens si fara noima. Un prim pas parca in transformarea definitiva a blogului intr-unul de cacat. Am incercat sa ma justific mie, mi-am periat putin egoul si asta a fost. In continuare imi doresc sa scriu ai in continuare nu stiu ce. Asa ca scriu nimic.

Se aude? suna?

Vreau sa dorm si nu pot. Sa dorm as vrea, dar somnul se incapataneaza sa stea departe… As putea incerca sa fiu productiv, dar m-am saturat parca sa ma ascund in munca. Nu ca nu as avea ce face, dar in momente dintr-astea parca dispare orice avant.  Am obosit chiar daca nu am somn. Si aici m-am blocat…

Daca as fi pasare zburatoare, oare catre ce destinatii m-as indrepta?Pesemne ca nu m-as indrepta nicaieri. M-as ruga doar sa gasesc undeva un ascunzis cu putina caldura.  Sau poate ca mi-as face chiar eu ascunzisul respectiv. Norocul meu e ca nu sunt pasare. Si ca pot sta in ascunzisul meu, gata facut de altii.

M-as imbata daca nu ar urma o zi plina. Macar as putea dormi, la naiba!

Iar asta a fost inca un text de rahat.
Noapte buna.

3 Răspunsuri to “Za little bullshit thing – vorbe goale ce din coada dau….”

  1. As zice ca esti rac si de-i asa… atunci non-sensul capata valoare.
    Toate aceste vorbe goale ascund de fapt, taine adanci.
    Stinge lumina, trage cortina, daca asta te face sa te simti mai bine, dar continua sa „bati campii”… sunt destui in stare sa te insoteasca… da-le doar un mic reper sa te „gaseasca”.
    Blame it on the moon…

    P.S.: De nu esti rac, atunci eu am batut campii🙂

  2. Nu, nu’s rac…🙂

  3. Mai draga anonimule, cum sa fie rac?! nu te uiti ce fatza de leu are bloggeru’ asta?! Da-i un leu depresiv, dom-le… Las ca-i trece… ai grija totusi sa nu te muste, cat ii rau dispus… cu leii nu stii niciodata cand o sa te inhatze…

Lasă un răspuns

