NOI VREM RESPECT si lectia libaneza

Nu imi place sa fac reclama, cel putin nu dezinteresata. Dar, in cazul acesta, voi face. Pentru ca a fost prima data cand ospatarul nu s-a multumit sa dea din umeri atunci cand i-am aratat firul de par gasit in mancare. Desi imi mancasem portia pe jumatate, cum s-ar spune.

S-a oferit pe loc sa imi aduca o alta portie, dar am refuzat. Imi pierise orice pofta de mancare. Sunt mai sensibil, ce vreti? Asa ca mi-a spus ca imi va scadea din nota articolul respectiv. Si chiar a scazut mai mult decat valoarea respectiva. S-a intamplat in Romania, la restaurantul cu specific libanez Coltul Verde.

M-am simtit respectat si mi-a fost ciuda. Ciuda pentru ca am vazut o data in plus ca avem nevoie sa vina strainii si sa ne dea lectii de respect. Pentru ca altfel, noi nu am sti ce-i aia. Am sti doar sa pretindem respectul, nu si sa il oferim…

2 Răspunsuri to “NOI VREM RESPECT si lectia libaneza”

  1. E mare lucru…impresionant!Intr-un restaurant in Romania!
    Acum, poate la mine a fost o exceptie…am lucrat in domeniu pentru vreo 15 ani, am fost bucatar, si se pot intampla accidente!Insa intotdeauna faceam acelasi lucru ca si ospatarul de la restaurantul libanez!
    Ca si consumator….mi s-a intamplat sa gasesc in mancare fel de fel de ciudatenii….mi s-a dat cu „flit”, nu mi s-au cerut scuze…nimic!Daca respectivii ar fi fost aici, in America…si-ar fi pierdut bussinesul in scurt timp!
    Daaaaaar, sa ne bucuram ca incep sa apara exceptii!
    Toate bune…

  2. Pe principiul „lasa, ca merge asa”, totul e posibil. E ca o intelegere tacita la care toata lumea e partasa. Iar cine nu ia parte… Cu atat mai rau pentru el.

    Bun venit pe blog, tartoras.

Lasă un răspuns

