Ce aniversare?…

Mai am putin si fac un an. De bloghereala. Nu ii spun blogging, pentru ca imi pare un termen prea elevat. Si oricum a fi elevat in blogging mi se pare doar un bull shit.

foto: culinar.ro


Acum un an nu credeam ca blogul va ajunge sa aiba un an. Dar iata ca nu mai are mult si face anul. Si nu pt ca as avea vreun motiv sa continui. Ci din simpla inertie, pentru ca nu am nici un motiv sa il sterg. Stiu, sunt doar ifose. De tzanc de aproape un an. Asta e.

Voi bloca  si la aceasta postare comentariile. Va multumesc tuturor pentru urarile calduroase de „la multi ani!” si promit sa mai dau pe aici din cand in cand. Sa ne recitim – sau nu – cu drag. Sau nu…

In loc de urari insa, va invit sa parcurgeti, daca aveti chef, prima mea insemnare, de inceput de blog: NOI CONTRA NOASTRA

Eu ma duc sa beau.
Semnat: un antisocial

Comentariile sunt închise.

