Ultima spaga

Motiunea de cenzura a cetateanului roman

Articol unic: Se reduce cu 25% saracia prin reducerea 100% a guvernului actual

Programul „Ultima Spaga” este o manifestare a cetatenilor liberi prin care isi exprima dezaprobarea fata de incompetenta, coruptia si cinismul guvernului Boc-Udrea condus de premierul Traian Basescu. Prin aceasta actiune le oferim guvernantilor ultima spaga si ii poftim sa ne paraseasca.

AJUNGE!

Ii invitam pe toti cetatenii liberi ai tarii acesteia ca VINERI 28 MAI 2010 ora 18.00 sa depuna o moneda de 10 bani pe trotuarul din fata cladirii Guvernului Romaniei si a Prefecturilor judetene. Haideti sa le dam ultima spaga si apoi sa ne lase in pace!

NE-AM SATURAT:
– sa suferim noi ca sa prospere ei;
– sa fim intaratati unii impotriva celorlalti, cultivandu-ne ura, intr-o tara cu o religie a iubirii;
– sa inchidem ochii la incompetenta, coruptie si dezgustul guvernului fata de propriul popor;
– sa ne vedem parintii, bunicii si prietenii plangand in fata alimentarelor;
– sa vedem profesori, medici, functionari publici tanjind in fata galantarelor din supermarket;
– sa fim stropiti de limuzinele scumpe ale unor analfabeti ale caror unice calitati sunt lipsa de cultura si instructie si apropierea de banul public
Rugam pe toti cei care impartasesc aceste credinte ale noastre sa se alature demersului nostru. Rugam mass-media, partidele politice, organizatiile civice si sindicale sa se alature demersului nostru.E timpul ca acest guvern sa plece impreuna cu primul sau ministru. E deja ceasul al doisprezecelea. Mamaliga nu mai trebuie sa explodeze inca o data.

Detalii AICI si AICI

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Eu personal as fi propus reducerea cu 100% a actualei clase politice si nu doar a guvernului, dar e si acesta un prim pas. Cu siguranta si alti pasi vor urma…

10 Răspunsuri to “Ultima spaga”

  1. Nu inteleg de unde atata disperare si inversunare contra unui guvern aflat in plina furtuna,ba chiar tzunami.

    Nu va ganditi ca si acestui guvern le-ar fi fost mult mai usor sa se imprumute de la organismele financiare internationale si s-o ducem asa pana la alegerile din 2012?Abia atunci ne-am fi trezit ca ne-am vandut si cotetul nu numai purceii.

    • Disperarea e din cauza foamei. Iar inversunarea ar fi fost buna, cred eu, daca ar fi fost indreptata impotriva intregii asa-zise clase politice de la noi. Pentru ca toti au trecut pe la putere si totiavut grija numai de ei. De noi, cui ii pasa? Nici macar noua…

      • Ar trebui, totuşi, să nu uităm că acest guvern, ca şi celelalte de dinaintea lui, ca şi parlamentarii şi ceilalţi demnitari care ne-au adus la sapă de lemn, îmbogăţindu-se cu neruşinare pe spianrea noastră, a fost ales de noi! Ei ne reprezintă pe noi, cei care am votat, dar, mai ales, pe noi, cei care nu ne-am ostenit să mergem la urne, ca să votăm pe alţii, mai buni

  2. Savu Liviu Vlad Says:

    RESPECT pentru cine a scris aceste randuri , ca mare dreptate mai are !!! JOS bASESCU SI REGIMUL FANARIOT !!!

  3. […] Este inadmisibil sa tinem milioane de pensionari fara un impozit pe venit! Si ala care are pensia minima de 350 de lei, trebuie sa ii luam 1 […]

  4. DA, Basescu trebuie sa plece cu guvernul lui cu tot.

  5. Buna dimineata blooooog. Prima parte a acestui „manifest” a circulat ieri pe mess. L-am primit si eu undeva dupa pranz. Am fost tentata sa-l postez si sa crosetez apoi pe marginea lui. Mi-am amintit insa de postarea mea mai veche si am decis sa merg pe ea. Am ales-o pentru ca am considerat ca e bine de stiut ca acei pensionari iesiti in strada nu sunt singurii care sufera. Sunt mult mai multi cei care nu mai au nici macar putere sa mai strige.

  6. vorbepe Says:

    Stii care e faza aiurea? Ca ii vad in stare sa adune toti banutii de pe caldaram, sa si-i indese in buzunare (neimpozabili, nu?) si apoi sa ne bage la racoare pentru deranjarea linistii uiblice, fiindca banutii au zangnit pe asfalt.

  7. Ultima şpagă a avut loc şi în Satu Mare🙂. Am fost şi eu prezent, sper că banii pe care i-am aruncat să-i culeagă nea BOC să aibă fonduri :))

Lasă un răspuns

