4 Răspunsuri to “”

  1. Dream, dream,dream…
    Frumos vis si ce curat! Of, ce dulce cantau baietii astia… Ma uit si imi amintesc de cantecele de visare din copilarie…
    Acum visarea mi-e mai curajoasa si un pic mai aspra. Cumva dulceata s-a facut mai tare si si-a facut aripi ca niste panze de corabie… Aruncandu-se in ape necunoscute.
    Aha, dar lasa asta!
    Am trecut sa-ti zic asa:
    Sa dai drumul la visarea curajoasa, care sa te duca unde nici n-ai indrazni, si sa tie se croiasca drum spre implinirea viselor!
    Asa de buna sa fie implinirea incat sa tragi si pe altii dupa tine, sa le arati ca se poate, cand te tii cu drag si cu toata inima de credinta in tine si in visul tau.
    An bun, cu oameni dragi alaturi, caldura si bucurie si inima in-cantatoare sa ai!

    • asa e, Mikka, ei canta frumos. Dar trist totodata…
      „Whenever I want you
      All I have to do
      Is dream”

      Am visat si eu destul de mult la un moment dat. In fine… Iti multumesc pentru urari, la fel iti doresc si tie.

  2. N-am mai facut un blog and roll la final de an, insa fac un tur de blog-roll pentru a va ura, natural, La Multi Ani cu sanatate si spor in toate!

Lasă un răspuns

