8 Răspunsuri to “”

  1. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi. Hristos a Inviat!

  2. Ce fai maci? Cand mai scrii pe blog? Spor!

  3. Imi cer scuze ca te-am contactat aici, am vrut sa fie f vizibil mesajul
    Vreau sa te informez ca blogul Baiatul ciudat nu mai e detinut de mai multe luni de vechiul owner iar noul proprietar nu e interesat decat sa-si promoveze alte linkuri prin pr -ul acelui blog. Toate linkurile de bloguri au fost deja scoase de peste tot inclusiv al tau.

  4. buna,
    vad ca treci destul de rar pe aici, oricum…te rog schimba adresa mea de url in http://razameadesdoare.ro

    zile fantastic de bune sa ai😉
    Gabi

    • S-a facut, am schimbat. Blogul asta a ajuns la capat. Sau e poate intr-un dead end temporar, nu stiu. Asa ca pe aici mai trec doar sa imi aduc aminte. Mai trec pe la nimeni, sa scriu ce mi-am amintit. Dar nici pe acolo nu trec mai des…

      Toate zilele sa-ti fie asa cum vrei. Cu drag

Lasă un răspuns

