Inutil sau despre

Inutil esti, nu doar atunci cand iti dai seama.

Mancam ca sa traim, nu-i asa? Sau traim ca sa mancam… ca sa traim… ca sa mancam?… Ca sa… ce? Mi-am zis ca voi trai pentru iubire. Dar nu. Nu exista asa ceva. Este doar iluzia adolescentei. Iar cand mi-am dat seama, mi-am descoperit sensul vietii. Inutilitatea.

Traiesc ca sa traiesc. Ca sa fiu sigur ca nu plange nimeni, daca m-as duce… Traiesc doar. Inutil. Din cand in cand mai vin pe aici sa imi spal creierii. La fel de inutil.

Mi-am cautat utilitatea pana nu de mult. Dar fara folos. Ma mai dau uneori cu fruntea de pereti. La fel, fara folos. Peretii nu se crapa, fruntea nu se crapa.

Nimeni nu are nevoie de randurile mele. Nici eu nu am. Sunt si ele la fel ca mine. Inutile.

Sunt un nimeni si imi traiesc fiecare clipa cu intensitate maxima. Fiecare moment de nimicnicie. Fiecare clipa neinsemnata. In care nu fac nimic. Traiesc, respir, mananc, ma cac, dorm. Ma trezesc. Cliseul cu oglinda mi se pare deja desuet. Nu il mai folosesc, nu o mai folosesc. Mi-am lasat barba, iar acum ii dau foc. Parlesc porcul.

Am fost o tarfa, am fost un nebun, am fost antisocial.

Am redevenit ceea ce m-am nascut. Sunt un nimeni. Iar unii insista sa ma pupe fund…

Lasă un răspuns

