Totul…

descărcare (1)De fapt… nimic nu este nou sub soare.

Imi recitesc vechile postari si descopar sau redescopar aceleasi trairi. Desi sunt convins ca nicicand nu am mai trait asemenea stari, le regasesc aici, descrise de mine acum multi ani, mai bine decat le-as descrie eu astazi.

Imi recitesc vechile postari si parca ma trezesc brusc din alcool.  Citesc, recitesc si incep sa plang. haha.

Desi nu traisem pe atunci ce am cunoscut intre timp… Sunt acelasi. Sunt tot eu. O proiectie identica in timp. Peste ani. Peste prea multi ani…

Ma intreb ca prostul… Oare chiar traiam aceleasi stari pe c are le traiesc acum?  Le imaginam doar? Era fatalistul din mine care isi pregatea viitorul?

Stie cineva cum e sa dai nas in nas cu tine insuti peste ani si sa nu observi nicio schimbare? Se cheama oare ca ai ramas tanar sau ca te-ai nascut batran? Se cheama oare ca nimeni nu avea nicio pretentie de la tine, ca nimeni nu iti acorda din start nicio sansa? La nimic? Iertati patetismul… Sau nu il iertati, doar treceti mai departe. Mai sunt bloguri…

Se zice ca singurul om 100% normal a murit internat la ospiciu. Si eu de mult zic… ca daca voi trai suficient de mult, tot acolo voi sfarsi si eu. Mai sunt locuri libere?…

Am ramas tanar sau m-am nascut batran? este intrebarea la care nu voi avea curaj sa raspund, probabil niciodata. Si va voi fi recunoscator daca nu imi veti divulga nici voi raspunsul… Voi, prietenii mei imaginari. Si corbul care croncane plictisit pe umarul meu stang.

Dim didim di da di dam di da di dam

A fost un vis frumos

Sa dainuim pe veci….

Dam di dam di da di dam di da di dam

Erai totul, eram viu…

Mai stii?

Erai totul….

Lasă un răspuns

