TURE de CRIZA

Asa cum oamenii au parcuri sau alei preferate de promenada si de scot catelul in natura, tot la fel au si strazi preferate pentru ture si curse… Eu am vecini cu bormasini.
“Iesi diseara la ture?” e o intrebare pe care o auzeam destul de frecventla un moment dat. E criza, mami. De unde atata gaz?

9 Răspunsuri to “TURE de CRIZA”

  1. calinhera Says:

    Hehe, şi-a plăcut chestia cu gazul. Eu cred că încă nu e prea scump, de-aia.

  2. Eu una am vecini cu cateluse ce sunt in „falsa gestatie” si trebuie sa zgaraie parchetul noaptea, deasupra patului meu. Beat that…

  3. AndraBlack Says:

    Poate nu stii tu la ce tura se refra ,da? Poate fata se refera la o tura cu bicicleta,rolele sau mai stii la o tura de mers pe jos ca face piciorul frumos!!!!!!

  4. AndraBlack Says:

    🙂 ce este adevarat barbatii cel putin din punctul meu de vedere trebuie sa fie „grosi” …:-P…si-n picioare daca tot suntem la subiectul acesta!:-))

  5. AndraBlack Says:

    Nu ma pot abtine…semeni cu arabul meu mult! Si trebuia sa ti-o zic..ma tot uit la pozisoara ta si regasesc cateva ,daca nu mai multe asemanari!(asta ca o paranteza aiurea pe care tu nu este musai sa o bagi in seama):-))

  6. Daca asemanarile iti trezesc amintiri sau ganduri placute, nu pot decat sa ma bucur🙂

Lasă un răspuns

