Atentie! Se cauta bloggeri!

Ei bine, iata ca bloggingul capata o anvergura tot mai mare inclusiv in tara noastra. O arata nu doar afisarile tot mai numeroase inregistrate de platformele care ne gazduiesc blogurile si nici doar orientarea diferitelor personalitati politice, oameni de cultura etc. catre acest segment.

Mai nou o arata chiar motoarele de cautare. Domnul Gugal sau goagal, sau cum s-o mai numi el ne indica clar. Sunteti cautati, dragi bloggeri! Ba chiar foarte cautati de vreme ce ati ajuns sa fiti gasiti pe un blog atat de tanar si de mic ca acesta.

Prima surpriza a fost cand am constat directarea catre bloooooog a cautarii unui blogger care nu imi aduc aminte sa isi fi facut vreodata simtita prezenta pe aici – oanamarrria -, dar al carui blog eu il am la blogroll si il vizitez destul de des (sic).

A venit apoi randul Nadiei Dincovici sa fie gasita aici. Nu la mult timp dupa ce a postat cateva pareri la unele postari, nu intrebati care, ca nu mai stiu.

Ezada a fost si ea gasita pe blooooog, nu la mult timp dupa schimbul de pareri privind abuzul verbal catre un sclav.

Singura exceptie, care ar confirma regula, este Geocer. El, desi a fost gasit pe aici, are totusi comentarii recente. Ori au fost ultimele, ori vrea sa se lase, iar Goagalu si-a dat seama deja.

Se naste o intrebare fireasca. Vreti sa mai comentati pe aici sau vreti sa fiti gasiti de motoarele de comentare? Raspunsul nu este necesar.🙂

14 Răspunsuri to “Atentie! Se cauta bloggeri!”

  1. Asa ai tras tu concluzia, ca vreau sa ma las? De fapt, sa ma las de ce anume? De blogareala sau de comentat? Nu ma las nici de una nici de alta, dar uneori nu am nimic de zis, pur si simplu.
    Cat despre subiect, si eu am observat ca anumiti bloggeri pe care-i am in blogroll sau care mi-au comentat articole au fost gasiti de google la mine pe blog.

  2. Hehe… Bine ai revenit. Asa, nu te lasa de niciunele!.

  3. Nu obisnuiesc sa comentez pe bloguri decat daca am intr-adevar ceva de spus. Sau daca blogul apartine unui prieten care inca nu are suficient trafic pentru a strange comentariile necesare impulsului de a posta ceva nou (cand scrii si nu primesti nici un feed back parca te cam parseste inflacararea si inspiratie de la inceput). In schimb urmaresc mai multe bloguri. La tine intru frecvent pentru povestirile fetish-istico erotice. Imi plac. Ma incita si ma inspira. Dar asta nu inseamna ca vei vedea prea multe comentarii de la mine pe pagina ta. Iar ca idee, blogul tau mi-a adus 6 accesari (conform analizei google).

  4. Chiar conteaza pentru tine toate amanuntele astea ?

    Inca o accesare pentru Ezada…🙂

  5. Eu comentez de fiecare dată când am ceva de spus…

  6. servus…
    ufff… m-am liniştit… mi-era ca ne cauta de pe la fisc sau de pe la „servicii”! dar e de bine!🙂 merci!
    toate cele bune

  7. Suntem cautati… Au si luneta agatata de pusca? Sa fie mai siguri…

  8. pai daca se cauta…sa le uram cautatorilor sa geseasca ce vor!

    • La mine se cauta in principal curve si ingeri. Eu bani nu am luat niciodata insa, si nici aripi nu am… Dar ma bucur ca se mai gasesc si bloguri.

Lasă un răspuns

