Love me love me as you do!…

Am primit mesajul de la tine. Nu ma asteptam sa imi scrii ca ti-e dor. Si nu mi-ai scris. De ce esti atat de previzibila?

Mi-e dor de tine!… Mi-e dor de fata cu care stateam ore in sir de vorba si – desi nu stiam intotdeauna ce sa spun – imi placea atat de mult sa ma uit in ochii ei, sa ma pierd si sa uit de mine. Imi lipseste fata alaturi de care stateam pe canapea si ma uitam la filme. Ne iubeam, fumam si vizionam… Imi lipseste fata care ma scotea in cluburi, pe care o sarutam si o sorbeam din ochi toata noaptea…


Si mi-ai spus atunci sa nu ma schimb. Eu atunci nu intelegeam de ce m-as fi schimbat. Dar ne-am schimbat amandoi. Si ma doare!…

Am acum fata cu care sunt bucuros sa ma vad doar cateva ore pe zi. Astfel nu vom avea ocazia sa discutam prea mult. Nu va avea timp nici de prea multe reprosuri si nici de prea multa cicaleala. Si poate nici nu ne vom certa. Cu siguranta nu o sa avem timp sa ne iubim… Dar mai conteaza oare?…

Pe atunci fredonam fericit melodia celor de la Liquido: Love me, love me as you do. Acum imi canta Pixies pe repeat The End. Nu ma pot abtine si mai incerc o data “Love me…”. Nu e bine. Imi vine sa plang… O fi de la bautura? …

Si mi-ai zis atunci sa nu ma schimb. Iar tu… Tu, intr-adevar, poate ca nu te-ai schimbat. Poate ca pe atunci te simteai bine in compania compania unui tip simpatic. Poate ca acelasi lucru ti-l doresti si acum. Si atat…

Si am ajuns sa nu ne mai iubim. Dar nu mai conteaza. Pentru ca am invatat sa nu ne mai certam. Am invatat sa ne evitam. Poate o sa invatam si sa fim buni vecini…

Dar masochismul din mine isi cere drepturile. Acum, mai mult ca oricand. Pentru ca acum, mai mult ca oricand, ma doare. Ma doare sufletul, ma doare capul, mintea mi-e imprastiata in cele patru vanturi. Si am nevoie de ceva care sa ma tina la un loc. Care sa ma ajute sa nu ma disipez rapid in particule pe care sa le imprastie prima adiere. De ce am nevoie? De durere si de umilinta… In cel mai propriu mod cu putinta. Care sa ma tina la un loc, sa ma ajute sa raman un intreg, un tot unitar.

Durere si umilinta. DA!… Nu cred ca intelegi si probabil ca nu vei intelege vreodata. Pune-mi eticheta “DEFECT” si vezi-ti de drum. Probabil ca e cel mai simplu. Si cel mai bine. Si destul de convenabil. Sa te simti Tu bine in tot ceea ce faci… Da, Tu!… Eu? Eu nu contez. Ma poti trece la diverse. Pentru ca eu nu contez… Si nimic nu conteaza!… Tu contezi numai!

All I want is live forever
at a price that I’m prepared not to pay
someone out ther give me shelter
for a night and let me go away
i don’t know why you’re calling
i can’t say what is coming up on the way
i want somebody to want me
i can no longer just beg you to stay
i know you blame for nothing now
i know you hate me for nothing now
i know you need me for nothing now
and I will evermore hear you just say
„love me love me as you do”
[ Love Me Love Me Lyrics on http://www.lyricsmania.com/ ]

Ma duc sa vars. Mi-e sila. De mine mi-e sila…

Da, e pe blog. Pentru ce? Pentru cine? Pentru nimeni… Pentru mine…

8 Răspunsuri to “Love me love me as you do!…”

  1. Ei…ce-i asta „eticheta defect”? defectul se poate repara , nu?

  2. hmmm… deci tu chiar nu ai somn…😀

    depinde ce, cum si cu ce pret…

  3. Oamenii nu se schimba, se schimba doar circumstantele. Umilinta nu este purificatoare decat daca este mai puternica decat sentimentul ce o genereaza. Nu e nimic paradoxal. Este mai simplu decat vrei sa crezi……

  4. Mi-a placut foarte mult cum ai prezentat durerea si criza prin care trece relatia; criza sau rutina, obisnuinta, repetitivitatea. Atat de mult incat mi-ai trezit amintiri si mi-au dat lacrimile. Ma intreb si eu… de ce cand lucrurile sunt menite sa se termine nu le incetam pur si simpu? De ce ne complacem? De ce asteptam din partea celuilalt miscarea definitiva? Si ajung imediat la raspuns: pt ca acolo este iubire; nu obisnuinta, nu refugiu, pur si simplu iubire. Iar ea merita orice…

  5. Sorana, asa e…

    Poesis, ma bucur ca ti-a placut si bine ai venit pe blog. Da, este iubire si datorita acestei iubiri preferam sa inchidem ochii, sa nu vedem ceea ce este atat de evident uneori, sa ne imbatam cu apa rece in speranta ca ar putea ajuta la ceva…
    Dar daca iubirea noastra intalneste iubire, atunci sunt sanse ca strigatul nostru disperat sa trezeasca anumite ecouri si chiar sa ajute

  6. aporpo de pretul defectelor care se pot repara … pai mai conteaza pretul? importanta este imaginea de dura reparatie…
    noapte buna!

    • S-ar putea sa fie un pret mult peste cat poate unul din cei doi. Iar imaginea de dupa face si ea parte din acest pret. Daca va fi de fapt o „deformare” foarte mare a persoanei iubite, astfel incat sa nu mai poti iubi pe noua persoana care a devenit?

      Desi, asa cum spunea Sorana, nu cred ca persoanele se schimba. Ci doar circumstantele… Noapte buna.🙂

  7. catalinaletitia Says:

    Buna precizarea cu pretul. Desi nu defectele ar trebui sa-l lege pe celalalt de noi, ca ar putea fi mai degraba vorba de o dependenta.
    Te inteleg si la faza cu masochismul. Cind te doare prea tare sufletul, parca ai prefera sa te doara corpul pina la epuizare. E un fel de extaz pe dos. Si apoi te poti odihni cu adevarat, corpul obosit de chin poate cadea in somn, mintea silita si ea sa duca atit de mult se pierde de restul suferintei, astfel incit sa nu o mai perceapa. Te inteleg foarte bine. Chiar si in a fuma pachete de tigari pe zi imediat dupa despartire exista acest masochism. Ce sa mai vorbim in a-ti gasi un partener sexual care sa-ti aplice astfel de tratamente.😀
    Un fel de cui pe cui … Desi mi-e teama ca niciodata nu functioneaza pina la capat.

Lasă un răspuns

